Måndag 22/6

Sitter på Starbucks, som vanligt efter gymet! I dag tränade jag själv, men mötte upp dani här efteråt. I dag simmade jag bara, och även den här gången blidde det 60 längder! Och nu känner jag mig helt slut!

I dag så krockade två tunnelbaneståg med varandra, och åtminstone sex stycken har dött.







Kanske
man ska åka hem ändå? Jag vet inte, men just nu känns det som så, varför egentligen ska jag stanna? I dag är dagen då jag varit här i USA i hela nio månader! Vilket betyder att jag bara har en fjärdedel kvar av det här året som au pair, i den här familjen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför du egentligen ska stanna? 1000 spänn på att du tänkte på det innan du bestämmde dig för att stanna =P För att du ska ta chansen medans du har den! Ingen kan bestämma, förutom du =)

2009-06-22 @ 20:50:37
Postat av: Frida

Sanne vah?! :P Asså, jag vet att jag ska ta chansen, men samtidigt, äh jag vet inte varför jag känner så här just nu, har ju varit här i ett år nu, kanske är dax att åka hem? :P

2009-06-22 @ 21:12:37
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kom hem då, ingen som vill ha kvar dig iallafall x)Haha nerråh^^

2009-06-22 @ 22:32:11
Postat av: Frida

haha tack det värmde ;)

2009-06-23 @ 03:28:34
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Jenni

Usch vad hemskt med krocken :/

2009-06-23 @ 07:35:48
URL: http://jennimaatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0