Måndag 29/6

Okey, jag börjar med några få bilder från lördagskvällen, blev inte mycket kortknäppande.




Karo, Navid, Tanja och Dani



Dani och Erick



Karo, erick och Tanja



Jag, Karo och Dani



Den roliga uppblåsbara madrassgrejen :-D



Dani och Jesus



Jag och Jesus



I morse var inte en sån rolig morgon. Själva morgonen var dte inget större fel på men jag saknade mamma och Charlie och bara, hemma, så himla mycket. Och det första jag såg då jag vaknade var bilden som hänger på väggen på mig coh Charlie och så ser man byrån i bakgrunden och jag kände ba, huh, hemma...
En annan sak, inte sån trevlig sak, var att jag vaknade halv fem imorse av en hulkandes Nala, katten alltså. Så tände jag lampan och då har hon alltså kräkts upp en äcklig avlång hår"boll". Bläää...

Nej nu ser jag att det är dags att gå och väcka tjejerna för det är dags att åka till baletten!

Saknar och tänker på er där hemma!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt, har du träffat jesus ;)

2009-06-30 @ 19:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0