Onsdag 10/6

Egentligen vet jag inte ritkigt vad jag har att berätta. Dagen har varit rätt bra. Jag och flickorna har varit på lekparken och på gymnastiken, det är ungefär så mycket vi har hunnit i dag. Och lunch och så, lite småsaker så där bara. Varmt och skönt ute har det varit i dag!

Haha, igår hittade jag kattmat i min byxficka! Eller om det var kattgodis.. Stoppade ner handen och kände nå smått och hårt och tänkte va fasn kan det här vara, så tog jag upp det och såg att det var det som Alice och Clara hittade nere i källaren då vi skulle läsa sova-saga! Och då har alltså Clara stoppat det i min ficka, för det var hon som satt på den sidan som det låg i. Haha, snopen blev jag i alla fall!

Vart träning igår. Kände mig inte specieltt på hugget, men det gick riktigt bra. Hade mycket mer energi än vad jag trodde att jag hade, brukar kunna bli så då man inte har tränat på flera dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0