Onsdag 17/6

Sitter på Starbucks just nu, kockan är kvart i elva och de stängde för 45 minuter sedan, det är rätt kallt här inne. Blev som vanligt gymet ikväll. Först cardio i 5o minuter och sedan simning en stund. Vet inte hur länge, men jag vet att jag simmade 28 längder! Skönt skönt!
Jag är himla trött, skönt med torsdag i morgon. Då vet man att veckan börjar gå mot sitt slut och helgen väntar. Har bara tre engelska lektioner kvar, ska bli såå himla skönt  när det är klart. Tänk att kunna få sovmorgon på lördagar igen, har inte haft de senaste 13 eller 12 veckorna, tror jag. Förra helgen blev det ju ingen engelska, men ändå.. Jag längtar!



Jag har
haft bättre dagar än denna. Fast den har ju inte varit så dålig som det låter. Men det har varit regningt, jag har varit jättetrött och jag har saknat min familj! Hade den känslan på förmiddagen att jag skulle kunna ta första bästa plan hem efter min sista dag här i september... Vet inte varför jag kände så, men är vädret trist känner man sig väl trist själv, eller något..
Men, jag ska förlänga! Tiden går ändå fort ju. Och så "pratade" jag med mamma på skype nyss, var typ evigheter sen. Det jobbiga var bara att deras mic har fått någon knäpp så jag kunde inte höra nåt, så det blev ju inte ett riktigt samtal, men ändå!

Jag måste försöka komma i väg till banken och sätta in alla mina sparpengar.Och så så jag kan betala in avgiften för att man ska få förlänga, vilket är en avgift på $246. Vet inte när jag ska komma iväg dit bara, enda tiden jag har tid är på lördagar, fast intenu längre då jag har min klass.. Banken stänger klockan ett och min klass slutar ett, suck.. Måste kolla upp om det finns nån bank som har öppet längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0