Onsdag 24/6

Det har varit en kanonskön dag hittills i dag! Hela morgonen fram till ca kvart i tio höll jag på förbereda matsäck! Jag och Amanda hade nämligen planerat picnick med våra flickor i dag! Så starx efter tio träffades vi i lekparken, blev lek i dryga timmen och sen satte vi oss i skuggan av ett träd och smaskade i oss allt vi hade! Vilket bestod av pasta, köttbullar, kycklingpinnar, bagels, kex, frukt mm! Sen höll flickorna på att leka ute på gräset och bakom en stor buske ett bra tag! Var så skönt, soligt och varmt, kunde jag och Amanda ligga och må gott ett tag! Vid kvart i ett drog vi oss hemåt!
När jag lagt flickorna snodde jag ihop en sockerkaka som jag ska ta med på au pair mötet imorn. Är sugen på att äta den redan nu...

I kväll blir det bio med Amanda. Vi hade tänkt att se "The Taking of Pelham 1 2 3" .

I helgen blir det poolparty hos Tanja. Det är hennes goodbye-party för sen flyttar hon till Ohio. Ska blir kul, grilla och bada och så, och vädret ska bli kanoners! På tal om väder, enligt tidningen ska det tydligen bli 93 F här omkring imorn, vilket är nästan 34 C! Just nu, strax efter kl.16 så har vi si sådär 28, 28 grader.

Nåväl, återigen så var det en jättebra förmiddag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0