Söndag 14/6

Dagen har varit så jäkla härlig! Träffade Amanda vid halv tolv så promenerade vi till poolen. Vädret var super, molnfritt och varmt och skönt! Vi var där i fyra timmar! Bilder tror jag får komma i morgon!
Vid fyra bestämde vi oss för att det var nog och jag gick för att bli upplockad av Dani för vi skulle till gymet. Blev itne så mycket träning, cardio i 20 minuter och sen lite slösimning.
Sen åkte vi hem till Dani och gjorde oss varsin jättesmarrig fruitshake till middag, och sen blev det bio med Nathalie och Amanda! Vi såg som sagt på Imagine That. Vet inte riktigt, den var lite tråkig tycker jag, men rätt söt.

Nåväl, det är nog dax för mig att krypa till sängs nu!..



Söndag
idag då, känns lite halvtrist. Men, helgen har känts lång, det gillar jag när man går ut på fredagar eftersom då känns lördagarna som söndagar. Så, då känns helgen längre!
Vad har dagen att erbjuda då? Jo, ska möta Amanda vid halv tolv så ska vi gå till poolen. Har aldrig varit där förut, det blir nog skoj :-) Sen vid klockan fem blir det gymet till typ klockan sju, för att sen se på bio klockan halv åtta. Kvällens film blir "Imagine That".


Navid, Tanja, Erick, Jesus, Dani, Nathalie, jag



Jag tycker om min Darling ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0