Söndag 21/6

Då har helgen passerat, lika snabbt som vanligt ungefär. I fredags blev det bio - "The Proposal", den var hur bra som helst, älskade den! I går hade jag engelska, och nu är det så att min sista klass blir den 18:e, vilket betyder att jag inte missar nån klass så jag har inget att oroa mig för. När klassen var slut träffade jag Nathalie. Vi spenderade några timmar i att leta efter present åt Dani, slutade i alla fall med att jag hittade nånting. Så hade vi tänkt att ha våran romantiska middag som vi inte kunde ha på alla hjärtans dag så då tänkte vi slå ihop den med midsommar, men det slutade med att vi åt snabbmat från Panda Express, men det är ju så gott! Sen blev det glass i värmen!
I dag var jag, Nathalie och Amanda på en sneak peak för "Ice Age - dawn of the dinosaurs" i 3D. Det var kul att se film i 3D, var första gången för mig, men det var lite ansträngande för ögonen. Och själva filmen, jag vet inte riktigt vad jag ska tycka, den var väl lite halvtråkig :-P






Kommentarer
Postat av: M a t i l d a - allt och ingenting♣

följ min blogg med bloglovin(:

2009-06-22 @ 04:34:40
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Sanne

AAAH! Panda express in my heart xD

2009-06-22 @ 12:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0