Söndag 28/6

Wihoo, jag har faktiskt bara en enda engelska klass kvar :-D fatta vad himla otroligt skönt det känns! Och den är då om två veckor! Min lärare sa att receptionisten hade sagt att om jag vill så kunde jag skippa den sista klassen för jag skulle ändå få alla mina credits, och så kommer jag få lite pengar tillbaka. Bussigt!

Och så poolpartyt igår då. Det var bra väder och riktigt kul! Kanske inte så mycket just till party men det bjöds på mat, gósaker och lite olika saker att dricka. Blev mycket bad vill jag lova, vet inte hur länge vi var i poolen. vart liksom bad, mat, lite mer att äta, bada, kliva upp och "vila", mera bad. Var himla kul! Och jag har en sån himla träningsvärk i framförallt axlarna men även i armarna och ryggen! Vi höll på som små barn. De hade två uppblåsbara saker som vi höll på klättra upp och brottas på och ja jag vet inte vad. Och jag var så klart den snabbaste av alla, de fattade inte hur jag kunde vara så snabb, hehe! Men, jag trivs ju som, fisken i vattnet ;-) Men, som sagt så känns det i dag.. Har även blåmärke på benet efter att klättrat upp på kanten ett X antal gånger och och under min stortå då huden liksom skrapats upp under den. Men kul hade vi!

När jag kom hem i dag blev det till att se på film, och sen middag. Sen åkte jag till Starbucks för att träffa Dani för hon ville äta på ett mexikanskt ställe som heter Chipotle. Så åt jag lite också, heja, två middagar! Sen blev det ett tag till på Starbucks då jag hann se en till film och sen drog vi till Barnes & Noble, som är en bokhandel, där vi sitter nu.

Åh jag vill också ha en host family som har en pool!

Så har jag och Nathalie beställt lite smink! Beställde typ 20 olika saker för $34, tror jag det var, vilket blir ca 276 kronor. De säljer smink för en dollar för att de ska byta märke. Då måste man ju passa på då man kan köpa ögonskuggor och nagellack och eyeliner och massa saker för inte ens 8:- st!

Ne nu är det dags att kila!

I morgon blir det bad hos Sharon och sen balett på eftermiddagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0