Söndag 31/5

Herregud, sista maj. I morgon går vi in i juni. Skönt skönt!

Helgen har varit bra. Självklart har jag tänkt mycket, men jag har haft fullt upp hela helgen så det har varit bra! Och eftersom vi haft finväder har det känts ännu bättre! :-)

Och självklart har jag ju lite bilder från helgen!


Igårmorse när jag stod och väntade på bussen lyste solen varmt och skönt!



Och eftersom solen lyste så skönt så gjorde det inget att jag precis hade missat bussen och fick vänta ett tag, fick jag njuta lite i solen!


Och engelskan gick bra, som vanligt. Och när den var slut mötte jag Nathalie!


Lunchtime!



Jag åt en ceasar sallad, mycket mycket god!



På väg hem till Nathalie! Hade vi varit på bio och sett "Drag me to hell". Haha värdelös film, den dåligaste jag sett sen jag kom hit alltså! Serisöt?! Trodde den skulle vara rätt okey och lite läskig så där emellan åt. Haha, jag och Nathalie satt och skrattade, och vi var inte de enda som gjorde det. Haha, dåligt dålig!
Just ja, haha precis innan det här kortet togs blev jag så rädd så jag skrek och hoppade åt sidan! Kom nämligen en tjej springandes bakom oss, och då vi bara stannade så där helt plöstligt sa hon "to the left", för att hon kommer springa om oss på den sidan. och jag hade verkligen ingen aning om att det var någon bakom oss. Haha!



Imorse satt vi ute och käkade frukost på Nathalies balkong. Kändes somrigt :-)



Sen blev det sol och lite bad i poolen vid Nathalies hus!



Det var underbart varmt och skönt!



Man blir så glad av finvädret!



Njuter av solen! Och mina kinder ser typ svullna och röda ut, vet inte varför, eftersom de inte var det :-P






Vi väntar på tåget, för vi skulle in till Pentagon City för att äta glass. Men det blev mat först! Panda Express och sen Häagen Dazs :-)



Köpte nya piercingar, det var välbehövligt må jag säga!



Och så blev det detta hära från Forever 21 :-) Åh jag såg en sån himla söt och fin kjol, men så fanns det inte min storlek, då blev jag putt!

Både jag och Nathalie vaknade inatt, eller mer inatt-morse av att det började regna. Neej! Men så tänkte jag att det går säkert över till morgonen.
Så vaknade jag imorse och himlen var bara vit. Neeeej tänkte jag igen, den här dagen som skulle vara fin, vi som skulle ligga och sola och bara må gott!
Men, efter ett tag kom den blåa himmeln fram och jag blev jätteglad och lättad!

I morgon är det jobb. Gud vad skönt att att bara jobba två dagar och sen vara ledig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0