Tisdag 2/6

BLÄ!!! Jag är äckligt mätt!!! Och nu ska jag försöka ta mig till gymet. Trött, varm och mätt, vi får se hur det går att göra cardio i en timma!



Jag är
så himla trött, funderar på att lägga mig och slumra till en stund!
Har haft för oss mycket den här förmiddagen. Frukost, ute och lekt ett tag, åkt till Sharon med mormor och morfar och badat i utomhuspoolen, sen badat flickorna i badkaret och sen gick vi till en resturang och åt lunch för det är Sharons födelsedag i dag. Och flickorna somnade sött i bilen på vägen hem!
Så kommer Sharon komma sen ikväll och äta tårta här, ska bli gott! Och till middag ska vi grilla, tror vi ska grilla kyckling!
Så skulle jag egentligen på gymet med Dani ikväll, mn så blev hon tvungen att jobba så efter allt tårtätande får jag ta mig dit på egen hand i stället. Man känner sig inte alls lika manad att åka dit då man är själv. Men jag måste, skippade ju gårdagens träning..

Ne nu har jag siktet inställt på en middagslur!

Kommentarer
Postat av: nathalie

vad gott med grillat. Jag får min efterlängtade pizza ikväll jag :)

2009-06-02 @ 22:55:49
URL: http://dealskardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0