Tisdag 30/6

I dag har jag haft ännu en sån där dag då jag vill åka hem i höst då mitt år är slut. Men efter att ha pratat med mamma så känns det lite bättre och jag funderar på att kanske bara stanna i nio månader i stället.. Komma hem till sommaren, eller nästa sommar kanske jag ska säga. Det som mest får mig att vilja komma hem är ju Charlie. Men, om jag nu skulle komma hem i höst, vad skulle jag då göra, försöka hitta nå jobb i Solle? Skulle ju förmodligen behöva flytta någon annanstans, och då är det väl ändå lika bra att jag stannar här?
På tal om att jag pratade med mamma så fattar jag inte varför jag inte längre har nån cam... Eller alltså jag har den ju, såklart eftersom den sitter i datorn men den finns inte längre på skype, fattar nada eftersom jag använt den där förut...

Kommentarer
Postat av: kenka

Samma fråga kommer du att få ställa dig sen när du ska hem. Vad ska du göra när du kommer hem? Den frågan kommer ju inte att sluta existera bara för att du stannar kvar i 6,9 eller 12 månader till. nåja, hoppas att du har det bra iallafall.

2009-07-01 @ 14:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0