Tisdag 9/6

För tusan, i dag har ju jag och Ailin varit förlovade i ett år! Grattis till oss! Tiden går snabbt när man har roligt. Ett år sedan vi hade ölbrännbol nere vid kraftverket och vi förlovade oss med ostkroksringar. Och nu har vi alltså riktiga ringar som är ingraverade (heter det så?)!

I Love You Ailinpailin <3



HERREGUD
vad det åskade i morse! vaknade någongång strax innan halv sju, det såg alldels gult ut ute, så försökte jag somna om. Efter en stund hörde jag hur det började smälla och ha sig och regnet smattrade mot fönstret och rummet lystes upp stup i ett. Det var svårt att somna om. Det small verkligen riktigt riktigt högt. Jag gillar ju åska, men det är lite småläskigt när man känner att det vibrerar i sängen och man hör hur det skakar i fönstren. Och halv sju på morgonen, njaa..
i dag har jag varit så himla trött! La mig tidigare än vad jag gjort den senaste tiden, runt elva. Men antar att det hade med det imorse att göra. Var på biblioteket med flickorna och det kändes som jag höll på somna, var riktigt jobbigt att sitta och läsa. Och jag och flickorna har väl inte varit riktigt lika bra kompisar i dag om man jämför med igår, men det ska ju finnas sådana dagar med.

Nyss så lämnade Hans och Ingrid (morfar och mormor) huset, så nu bär det tillbaka till Sverige igen för dem! Undrar när man träffar dem igen? Kommer nog ta väldigt lång tid, känns lite halvtrist. Men de sa att jag får komma och hälsa på i Norrfällsviken om jag har vägarna förbi någon gång. När det nu blir, hehe.

Ne jag funderar jag på om jag ska gå ner och ta mig något att käka till lunch. Hungern börjar nämligen att tränga sig på känner jag..

Kommentarer
Postat av: nathalie

de sa på tv imorse att blixtarna kom med 4 sekunders mellanrum. GALET!

2009-06-09 @ 20:56:39
URL: http://dealskardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0