Torsdag 11/6



I dag har det bara varit grått ute, så vi har mest bara varit inne. Vi har lekt på rummet och pysslat lite. Tänkte att vi skulle åka på bilioteket men det ville inte flickorna, så föreslog jag att vi kunde gå ut och cykla och det ville de minsann. Det gick bra enda tills vi skulle vända. vart Alice arg för nåt, sprang i väg en bit och så kissade hon på sig.. Happ.. När vi nästan var hemma igen lossnade ena styret på cyklen, hejja.. had ejag två flickor och två cyklar att försöka ta hem. Men det gick rätt bra ändå..

I morn kväll blir det utgång.. Det värsta är att jag har engelska på lördagförmiddag.. Men det ska inte hindra mig från att ha kul ändå :-) Kommer vara trött så in i bombens, men jag får väl sova resten av dagen då eller nåt :-P

Ne nu har jag inte tid mer då Noah vaknade!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0