Torsdag 18/6

Sitter på Starbucks som vanligt efter gymet med Dani. Nyss delat på en smörgås och sitter nu och trycker i mig en reduced fat blåbärs kaka, supergod! Måste ju tillägga att jag aldrig brukar äta nåt sånt efter gymet när vi är här, ibland delar vi på en macka! Hur som helst, träning gick rätt bra, eller jag gjorde rätt bra ifrån mig tycker jag! Gjorde i och för sig bara cardio i 30 minuter, men sen simmade vi lite längre än vanligt. Jag simmade hela 60 längder, mitt mål var 48... Så, på ca 45 minuter simmade jag 1500 meter! Känns bra :-)
Imorn blir det ignet gym, men det blir i alla fall bio, och filmen vi ska se blir "The Proposal". Can't wait!



En allmänt
regning och tråkig dag bara. Vi har lekt med lera, ritat och spenderat lite tid på biblioteket! När vi kom hem hade Earl besök av en kollega och hennes lilla flicka, på ca ett och ett halvt år. Otroligt söt unge!
Är grymt trött även i dag, blev rätt sent igår.. Är grymt sugen på lite chokadtårta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0