Torsdag 4/6

Nu far ni ursakta mig lite, men jag sitter vid Danis dator och har darmed inte de tre sista bokstaverna. Sitter aven denna kvall pa Starbucks. Jag har inte gjort sarskilt mycket i dag kan jag saga. Foljde med Dani pa na arenden och slutligen blev det gymet. Efter gymet bar det hem till Dani for lite middag och duschning.

I morgon blir det tidig traning. Vi ska i vag vid kvart over nio! Kanske ska prova kick boxning, om vi hinner i tid. Haha, jag kommer do! Sen nagon gang under dagen ska jag till Nathalie sa ska vi satta oss och fylla i papper om forlangning, och sen blir det bio! Myspys! Vi hade tankt att se "The Hangover", kan bli kul!



Torsdag
i dag. För den som har missat det. Vädret är tråkigt, fast det verkar inte regna i alla fall. fick en liten längre sovmorgon i dag, till halv tio!
I dag blir det träning igen, en tidig sådan i dag, mellan två och tre ska vi väl försöka komma i väg!
Har för stunden inte så mycket mer att tillägga. Installera Skype kanske jag borde göra?

Kommentarer
Postat av: Eva W

Om man håller ner alt och samtidigt trycker följande sifferkombinationer så blir det dessa tecken:

132 blir ä

134 blir å

142 blir Ä

143 blir Å

148 blir ö

153 blir Ö

2009-06-05 @ 08:21:19
Postat av: Eva W

PS man måste använda numeriska tangentbordet iaf på min dator

2009-06-05 @ 08:23:02
Postat av: Sanne

Men vad smart^^Det eva gjorde allså =P Var filmen bra? =D

2009-06-05 @ 15:04:52
Postat av: Amanda

Sv: Nee det var inte min bild :P

orkade inte gå ut för att fota etfersom regnet öste ner!

2009-06-05 @ 16:03:55
URL: http://amandabragee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0