Fredag 13/3

Klockan är nu strax efter elva på kvällen och jag har nyss kommit hem. Blev ändrade "planer". Jag hade ju inte direkt nå planer, mest bara att ta det lungt för att jag inte skulle ha nå annat för mig. Men så ringde Dani och frågade om jag ville följa med på bio. Japp det ville jag! Så vi for i väg till Tysons Corner eftersom filmen inte går i Bethesda. Filmen vi såg var "The Last House on the Left". Riktigt bra film!!! Fick dock betala typ tre dollar extra! Men jag älskade filmen, satt på spänn mest hela tiden!



Okey, så
då är det fredag den 13:e igen, tycker att det alltid brukar vara länge mellan gångerna. Hur som helst så har min dag varit precis som vanligt. Förutom att jag fick ett par blöta byxor av Clara precis när vi skulle åka och hämta Alice på förskolan. Men det är sånt som händer när man pottränas! Hon är för himlarns duktig!

Sitter här vid matbordet nere, och inte på min säng som jag typ alltid gör annars. Jag vet inte varför, men har bara inte orkat gå upp och sätta mig sen jag åt lunch, sen är det mycket skönare för ryggen att sitta vid bordet i stället för böjd över datorn då den ligger i knäet!

Planer inför fredag-kvällen då? Inga speciella, vika tvätt, kanske se en film? Bara ta det lugnt i alla fall. Är trött, är det så att man alltid är extra trött på fredageftermiddagar/kvällar?

Ne nu ska jag ta och skära upp lite päron åt Clara som vi ska ta med oss i bilen då vi åker till simskolan :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0