Fredag 6/3

Sitter här med mitt osockrade te... Tänkte dra igång en film. Klockan är fem över nio, och jag är helt slut! Har varit en tuff fredag och en lång vecka.

Fylldes av en sån härlig känsla då jag gick ut i dag med Clara för att åka till simskolan! Det hade blivit molnfritt ute och det var så varmt och skönt. Rätt varmt har det varit hela dagen, men man får en sån annan känsla när himlen är alldeles blå, och temperaturen ligger på i alla fall över +16 grader - underbart!!! och imorn ska det bli ännu varmare. Snacka om härligt, undrar bara vad man ska ha på sig för kläder ;-P

Och på tal om i morgon, imorgon ska jag träffa Nathalie. Skoj skoj. Ska vi hitta på lite bus, återkommer typ i morgon :-) Så ska hon sova här, var rätt länge sen sist!

Ne nu ska jag se på filmen, innan jag blir alldeles för trött!


Äntligen fredag, och jag känner mig så trött! Men jag har i alla fall alldeles nyss tagit mig en powernap. Skönt, men ja hade gärna vilat mera! Men, kan inte eftersom jag ska snart gå in till Clara och ta på henne simkläderna och sedan åka iväg till simskolan! Skönt, gillar att åka dit så man kommer iväg en lite längre stund. Så när man kommer hem igen är det nästan slut på jobbdagen!

Fast sen har jag massa tvätt att ta i tu med, så slipper jag göra det i helgen. Så ska jag väl ta och se någon film i kväll tror jag, skönt!

Har nog inte så mycket mer att tillägga, känner mig ganska tom efter min lilla middagslur. Kanske ploppar upp nåt senare. Mm, gud vad gott det skulle vad med PLOPP förresten!





Alla kan vara till nytta!

- Vi ska läsa högt för dig, sa Kanin uppmuntrande.
Och jag hoppas det inte kommer att snöa, tillade
han. Och så gamla vän, du förstår, du tar ju upp en
massa plats i mitt hus - gör det någonting då, om jag
använder dina bakben till handdukshångare? För där
är de ju till ingen världens nytta, och det skulle vara
mycket bekvämt att hänga handdukar på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0