Lördag 14/2

Då har lördagen gått, och just nu sitter jag och är barnvakt. Fast det känns inte som så eftersom flickorna nu ligger i sina sängar och ska sova, så det är ju bra. Har gått riktigt bra, de har varit så snälla så :-)

Åkte som sagt och träffade Nathalie, så åkte vi till Springfield Mall eller vad den nu heter. Jag skulle ju inte handla nåt... Men, ja, jag köpte faktiskt bara två saker, två saker som jag behöver! Först ett par solglasögon, och sen en ny börs eftersom min andra pajjat för ett tag sen!


Mina nya solglajjor!..


Och min nya plånka :-)

Hur som helst så har det varit en bra dag, var kul att träffa Nathalie igen. Så åt vi god lunch på Popeyes, hette det så? God friterad kyckling, mums!


      
Bara för att jag inte riktigt kan bestämma mig vilken som ser bäst ut ;-P


Just det, jag ska inte permanenta mig på tisdag, utan det blir av imorgon, söndag, klockan tre i stället! Wish me luck please!



Klockan är halv elva och jag ska alldeles snart åka i väg för att träffa Nathalie, så ska vi åka till ett shoppingcenter! Fast det blir inget handla för mig, eventuellt lite lunch, men inget annat!

I kväll ska jag vara barnvakt åt flickorna, från typ kockan sju. Var helt frivilligt, men man vill väl tjäna extra? ;-P

Kommentarer
Postat av: Anonym

tihi, älskar dig :D

2009-03-15 @ 13:17:45
Postat av: Jenny

Varit och hälsat på familjen simpsons nåt? HÖHÖHÖ ;) Kram!

2009-03-15 @ 18:29:43
Postat av: Anonym

Hahaha ;P Kram

2009-03-15 @ 23:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0