Lördag 7/3 Underbara värme

Då så sitter jag och Nathalie här på min säng, med två busiga små tjejer.

I dag
har varit den stora dagen, nämligen dagen då jag permanentat mig!!! Japp japp.
Först gick vi till postkontoret och postade hem lite saker till Sverige. Sedan knatade vi i väg till Cosí för en lunch. Det var gott!

Lunch Cosí


Efter det gick vi till Bubbles, hårsalongen, för jag hade tid där klockan 13!

 
Då var vi igång

 
Det var ju bra att det inte stramade någonting alls... Aou, det gjorde ont ;-P


Paparazzi-Nathalie


Väntan...


Och självklart var Nathalie med mig och väntade ;-)


Wohoo :-D


Done!


Hej lugg!


Sedan gick vi och drack en hot white cocoa på Caribou Coffee!


Och eftersom det var så varmt i dag kunde vi sitta ute :-)


Gott!


På vägen hem såg vi Krokusar

 
Tadaa!

   
Före - Mellan - Efter!!!

Känns himla kul! Dock får jag inte tvätta håret förrän på tisdag... Vill tvätta det redan nu för hon hade i så mycket hårprodukter så det är typ stelt nu!

Jaja, nu är det kanske dax att vara lite social med Nathalie? ;-P



Har inte
tid egentligen att skriva för om en halvtimme ska jag gå in till Bethesda och möta Nathalie. Men jag måste bara säga hur himlarns skönt väder vi har i dag! Klockan är halv elva och vi har +18 grader!!! Tänk om våren kunde vara här på riktigt och att det fortsätter att vara varmt och skönt, men det tvivlar jag på! Hur som helst ska jag gå ut och njuta. Underbart! Känns som man skulle kunna brja grina inombords bpå grund av den härliga känslan! Hoppas bara jag inte blir för varm!

Ne nu jag hoppa i nå kläder och borsta gaddarna och sen promenera i väg :-)

Okey, +23 grader ska det tydligen bli i dag, det tackar vi inte nej til :-D



Kommentarer
Postat av: kenka

Tihi, jag vill också ha varmt! :O men du, kolla din rubrik ;) den är felstavad :D

2009-03-07 @ 20:46:32
Postat av: kenka

Ah :D känns det bra nu då? :D Älskar dig!

2009-03-08 @ 03:23:07
Postat av: Frida

Japp det gör det :D Älskar dig med :)

2009-03-08 @ 05:25:36
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0