Måndag 16/3

Måndag... Ny vecka, och en ny längtan till en ny helg. Morgonen kändes så himla seg, vädret trist och ja, jag och flickorna hade inget särskilt att göra. Men d'sen rullade det på lite bättre när väl Nathalie, hennes lilla flicka Madeleine som hon tar hand om (10 månader) och Nathalies värd mamma Kate kom och hälsade på. Det var trevligt, vi drack kaffe, snackade lite och lekte med barnen. Så, det blev en bra måndagsförmiddag!
Sen har det bara rullat på, middagslur och sen simskola för Alice. Sedan middag och en promenad i lite duggregn.
Imorgon tror jag bestämt att jag ska ta och ka in och anmäla mig till lördagsklasserna! Börjar som bli på tiden. Gud vad skönt det ska kännas när alla sex creditserna är borta. Eller, när jag har dom gjorde kanske man ska säga?

Hade planerat att se en film, men klockan har tickat i väg med en väldig fart såjag vet inte riktigt. Kanske ska se en i alla fall, har ju ändå inget annat för mig.

Innan jag slutar måste jag bara säga att min läpp är svullen! Det är nämligen så att i lördags bet jag mig i läppen, I dag när jag åt lunch bet jag såklart mig där igen (samma ställe). Under middagen bet jag mig där igen, fyra gånger. Aj aj aj. Min läpp är söndertuggad! Svullen. Vit. Rödprickig. Hejja! Hur många gånger kommer jag bita mig där imorn?





Alla är olika, men lika
betydelsefulla

Så efter frukosten gick de till Nasse, och Puh
förklarade att Nasse var ett mycket Litet Djur, som
inte tyckte om när man skuttade, och bad Tiger
att han inte skulle vara alltför skuttig i början. Och
Tiger, som hade gömt sig bakom trädstammar och
plötsligt tagit språng mot Puhs skugga, när den
inte märkte det, sa att Tigrar bara var skuttiga före
frukost, och att så snart de fått ett par hållon blev
de Lugna och Värdiga. Så småningom kom de fram
till Nasses hus och knackade på.

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha, i think the lip is funny.. Please think about the weekend ;) it would be fun to see another city. Nighty nighty.. did you watch a movie btw? See you

2009-03-17 @ 03:55:17
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair
Postat av: kenka

Men goboll :) Haha, det är synd om dig, men att gnaga på läppen bör du kanske sluta med ;)

2009-03-17 @ 05:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0