Måndag 23/3 Grattis Broder!

Nu är måndagen så gott som slut, och jag ska ta och krypa ner i sängen och sova in tisdagen. Som sagt så har det varit en bra måndag. Som slutade med simskola, en hel del bajsande på toan från Alice sida. Tror hon bajsade fyra, eller jag säger 3,5 gånger efter att vi kommit ut från duschen! Hur som helst var hon ju jättedutkigt som sa till, min lilla tös ;-) Sen så när vi kom hem var det middag, och efter maten tog jag mig ut på en promenad. Måste verkligen byta låtar på min ipod så det blir roligare att gå, men jag kommer mig aldrig för att göra det! När jag kom tillbaka in fixade jag i ordning lite te, värmde lite äppelpaj, toppade med lite glass och så tog jag med allt till sängen och avslutade kvällen med det goda och en film. Låter väl inte helt fel? :-)

Förresten så kan jag ju även meddela att jag för tillfället (?) slutat kamma mitt hår, haha! dels för att mina toppar är så trassliga så dom går knappt att kamma, dels för att det än så länge ser mycket bättre ut om jag inte kammar det (lockarna ser bättre ut), men också, hmm, vad var det jag nyss tänkte på? Jaja, jag kommer fasn inte på det. Här har man långt minne. HUr som helst, måste klippa mig. Får se hur länge jag "klarar mig" utan att kamma håret, äh det blir nog bra det. När jag så småning om fått bort allt det dåliga kan jag börja borsta mitt hår igem, haha!

Ne ni. Nattinatti gott folk :-)



Japp,
i dag fyller min stora lillebror Philip år, närmare bestämt 16!


Grattisgrattis :-)


Dagen har varit rätt bra, den har känts lite lättare än vad måndagar i vanliga fall brukar kunna göra. Kanske är det för att solen skiner så? Och kanske är det för attjag och flickorna hade något kul att göra på förmiddagen, så den flöt på bra? Hade nämligen playdate med Amanda och hennes två flickor som hon tar hand om! Vi träffades i en lekpark jag inte varit på förut. En rätt stor, så det var kul. Kul för flickorna att leka på nån annan lekpark. Dit måste jag åka fler gånger. Eller ja, imorneftermiddag ska vi träffas igen. Hoppas det är liite varmare då i alla fall, för imorse var det riktigt kallt, även fast det var värsta soligt! När jag klev upp var det nollgradigt. Men, bara solen skiner så är jag rätt nöjd :-)
Efter träffen så åkte jag med flickorna till biblioteket och läste lite. Sen bar det av hemmåt för lite lunch.
Och nu ska jag gå och plocka upp Alice för vi ska åka och simma, kul!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Hej! Kika in i min blogg, du har fått en blogg-award från mig för att din blogg är så jäkligt bra! :)

2009-03-24 @ 16:46:24
URL: http://jennimaatta.blogg.se/
Postat av: SanneBanne

Frida, jag borstar nästan aldrig mitt hår! kanske 3 ggr i veckan, mina lockar blr absolut finast om jag skäljer håret(inte schampo och balsam) och torkar det utan fön och inte borstar det^^

2009-03-24 @ 21:58:36
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0