Måndag 30/3

Dagen har faktiskt varit mycket bättre än vad jag vågat hoppats på! Igår kände jag mig inte alls beredd på att jobba i dag igen, men, det har varit en relativt lugn dag. Trots tre par blöta strumpbyxor. dagen har i princip sett ut så här: Frukost, leka med lera, byta strumpbyxor på Alice, åka till lekparken för att träffa Amanda och hennes flickor, byta strumpbyxor på Alice igen, fortsätta leka på lekparken ett bra tag till, hem för att äta lunch och strumbyxbyte på Clara (som kissade på sig inne på toan, naptime, simskola för Alice, middag och promenad!
Dagen kändes riktigt grå och halvkylig på förmiddagen, men sen så vände det och blev ritkigt fint ute, mår så gott då!

Så vekar det som att min älskling fixat ett boende i Thailand för två månader sen när vi planerat att fara :-D Jisses vad man längtar. Fast inget är ju bokat än, men vi planerar :-) Förövrigt så ska mitt datasnille hjälpa mig med min dator i morgon, som håller på sacka ihop. Mer och mer saker som inte går att öppna. Nu är det tre saker (som jag vet) som jag inte kan öppna, och det är filhanteraren, musikpanelen och videopanelen. Hejja. Så i morgon försvinner allt som jag har på datorn, men vilken tur att man har en extern hårddisk där jag lycktas spara det mesta, men inte riktigt allt..

Kenneth Sjödin,
jag älskar dig så jättebautamegasuperdupermycket, du är mitt allt, och vi har så himla mycket kul och mysigt att se fram emot, jag längtar som tusan :-D Fast mest längtar jag bara efter att få träffa dig igen!

I morgon är det tisag, vilket betyder storytime. Skoj skoj!

Kommentarer
Postat av: kenka

Jag älskar dig med vännen! Och ja, vi har massor med saker att se fram emot! :D

2009-03-31 @ 11:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0