Onsdag 11/3

Så där ja, det gick ju hur bra som helst! Gick in till Bethesda till frisören och berättade om hur det stod till. Och det hela slutade med att jag fick en ny tid nästa tisdag! Gick mycket lättare än jag trodde. Jag var förberedd på att dom typ bara skulle säga "Jaha..?" eller nåt. Och att jag skulle vara tvungen att säga att jag inte skulle komma tillbaka och bla bla. Haha, jaja, det känns i alla fall bra. Och, jag får det gratis!!!
Det enda som känns lite tråkigt är mitt stackars hår, som redan blivit slitet av den första permanenten. Men men, blir väl bara till att klippa det lite oftare då..
Men, vad duktig jag känner mig :-D



Wihoo,
i går fick jag post av mamma! Så roligt paket, med lite smått och gott i! Så kulit. Och jag kan väl även säga at det var lite från mormor med, för hälften av pengarna jag fick var från henne. Så, tack så jättemycket :-D




Så fick jag och tjejerna varsina söta nyckelringar. Och Alice och Clara blev väldigt glada över dem, de tog till och med med sig dem till lekparken!


Dagen
i dag har varit bra, halvtrist väder bara, men än har det inte regnat nåt i alla fall. Men det är halvgrått, men rätt varmt. Jag och flickorna har varit på lekparken och på gymnastiken. Och när de har vilat klart tror jag att jag ska stoppa dem i badet!


Och så här ser mitt hår ut nu...

Som ni ser är det varken lockigt eller vågit. Den enda skillnaden mot förut är att det är mer volym. Så, i kväll ska jag gå tillbaka till Bubbles och berätta det för dem. Och förhoppningsvis permanentar de om mitt hår - gratis! Hoppas.

Nu gråter Noah där nere. Typiskt. Vill inte att han ska väcka Alice. Men nu verkar han ha tystnat.

Har nyss pratat med mamma och Charlie på skype. Saknar er så mycket! Och Charlie har börjat prata så mycket! Det känns skumt på nå sätt. Det jag menar är, att jag vet att han växer och lär sig prata mer och så, ändå så kommer jag att "tro" (kommer inte på nå annat ord) att han kommer vara precis som han var när jag åkte, som när jag kommer hem igen. Fast jag vet att han inte kommer vara så. Mamma och Charlie, kom hit!




... men tanken på det är ännu bättre

- Vad tycker du mest om av allting på jorden, Puh?
- Tja, sa Puh, vad jag tycker mest om... och sedan
måste han tänka efter en stund. För fastän det
var förfärligt gott att äta honung, så fanns det ett
ögonblick alldeles innan man började äta den, som
var nästan ännu bättre, men han visste inte riktigt
vad det kallades.

Kommentarer
Postat av: nathalie

MYCKET BALSAM OCKSÅ!

2009-03-12 @ 03:05:58
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair
Postat av: Jenny

Jag permanentade mig ju för ett par år sedan också som också gick ur sådär, jag gjorde om det två gånger men jag hade tydligen för mjukt hår liksom. Tråkigt :/

2009-03-12 @ 11:43:07
Postat av: Eva W

Misstänksam mot frisörer som kladdar i en massa produkter i ett nypermanentat hår. Min frissa sa: Ha inte i nånting på några dagar och låt helst bli att dra i det.



Farmor o Farfar hälsar. Vi ska äta våfflor nu. :-) Kram!

2009-03-12 @ 17:53:10
Postat av: Frida

Jenny: Oj, gjorde dom om det två gånger?? Jag tänker inte göra om det ännu en gång om inte det där funkar, men jag blir inte förvånad ifall det inte gör det, för jag ahr så där jättemjukt hår också.. Jaja, jag får hoppas på det bästa! :P

2009-03-12 @ 19:26:43
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0