Onsdag 18/3

Mitt hår är förstört! Vad ska jag göra? MIna toppar är en enda risbuske, och jag överdriver inte.Tort, ihoptrasslat (även fast jag borstar igenom det). Vissa slingor i håret är fortfarande raka. Vad har jag gjort? Jag måste verkligen klippa mig, minst en decimeter. Inte bra. För för det första är det mycket och det kommer bli kort, för det andra kommer det bli ännu mer lockigt då, vilket kommer göra det ännu kortare. SUCK! Jag blir ju deprimerad.Och det är inte ett dugg roligt!

Hur som helst så är jag anmäld till en engelskaklass nu. Börjar på lördag, klockan nio! Nu äntligen ska det bli gjort, hälften av creditserna, på sju veckor!



I dag
har varit en trött-dag. Var trött när klockan ringde, och jag har sovit bra i natt och jag somnade rätt fort i går och inte så sent. Men ändå är jag jättetrött, måste gå och vila ett tag nu medan flickorna sover. Sen har jag haft, och har ont i huvudet, men jag ids inte ta något för det. Hoppas att det går bort då jag vilat.
När flickorna vaknar blir det nog badet för dem. Och sen när jag slutar så ska jag och och anmäla mig! Hopas Earl kommer hem innan halv sju!
Hade ju egentligen tänkt att ge mig ut på en springtur i kväll, men om jag ska anmäla mig till en klass så hinns det inte med, och sen vet jag inte om jag skulle känna mig så taggad på det heller i och med att jag känt mig så sliten i dag. I morn då kanske :-)

Nej vad trött jag är. Nu ska jag dricka upp mitt vaniljte och sen gå upp och vila!





Saker och ting
är ofta bättre än det verkar

PANG!!!???XXX!!!
Där låg Nasse och undrade, vad som hade hänt. Först
trodde han, att hela världen hade exploderat, och sedan
trodde han, att det kanske bara var skogen, och sedan
trodde han, att det kanske bara var han själv ...
Och sedan tänkte han:
- Om jag nu också skulle vara på månen, så är det
ju ingen mening i att ligga med nosen mot marken
i evighet. Och så steg han försiktigt upp och såg sig
omkring. Han var ännu i skogen!
- Det var konstigt, tänkte han. Jag undrar, var knallen
kom ifrån? Inte kunde det låta så där, bara för att jag
trillade omkull heller? Och var är min ballong? Och vad
är det där för en liten våt trasa? Det var ballongen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fy gumman, när man har permanentat ska man väl försöka låta bli och tvätta håret på ganska länge så det skyddande fettlagret man vanligtvis har i håret kommer tillbaka? Testa gör massa hårinpackningar! Hoppas det löser sig, skänker läkande tankar till ditt hår :)<3

2009-03-19 @ 16:35:13
Postat av: Anonym

Och det var Ailin som skrev :P

2009-03-19 @ 16:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0