Onsdag 4/3

I dag fick jag post!!! Jippiii! Älskar att få post, så himla kul, speciellt när det kommer i form av paket :-D
I dag fick jag paket av mormor, TACK så himla mycket. Mycket gott där i, för mycket gott, hehe!
Gladast blev jag av messmöret och makrillen, mums! Så till lunch i dag blidde det havregrynsgröt (utan sylt och mjölk), men isället med banan i, och kanel, och så en macka med mese på. Mmm, underbart gott. Klämde ut massa mese på fingret och bara slickade i mig, gottgott!
Och nu sitter jag här med en mugg te (utan socker)! Och Noah grinar där nere. Flickorna, i alla fall Alice kommer säkert vakna alldeles för tidigt i dag. I går sov de båda hur länge som helst, när det bara var vi hemma.

Hur som helst, en bild på det smarriga innehållet i mitt paket:

Massa mums, massa gott som jag får vänta ett tag med att äta ;-P


Var så skönt när jag vaknade i morse, för jag kände mig alldeles pigg och utvilad! Dock kom dagen att inte kännas lika lätt som jag trodde att den skulle komma göra. Flickorna har nämligen varit på det humöret då de inte velat lyssna (utan att vara sura). De har mer bara varit, busiga, och lite bråkiga då! Men hittils i dag har jag inte haft ett par blöta byxor, hurra!

Måste bara slänga in en bild på min ögonsten:

Min älskade lillebror, ett riktigt ögongodis, som jag saknar mycket!

Du, Kenneth är min ögonsten och mitt ögongodis med, så oroa dig inte ;-) Du finns i mina tankar varenda liten stund. Älskar dig <3





... men någon vill kunna lita på dig

- Och om nån vet nånting om nånting, sa Nalle,
så är det Ugglan, som vet en hel del om en hel del,
sa han, så sant som jag heter Nalle Puh, sa han.
Och det gör jag, tillade han. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Amanda

asså ja vet inte när det blir träning för mig igen... har ju lektioner på kvällarna och i helgen är jag i NY. men kanske blir på måndag :)

2009-03-05 @ 04:40:11
URL: http://amandabragee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0