Söndag 15/3

Hahaha, ja nu är jag lockig i håret i alla fall.. Men jag tänker inte lägga ut nån bild förrän i alla fall tidigast på onsdag, då jag fått tvättat håret... Nu är det ihopstelnat igen, och, lockigt!
Jag tror inte hon trodde på mig att jag faktiskt hade tvättat håret på tisdag.. För hon sa typ Now I want you to tell me truth, when did you wash your hair?". Och jag sa att ja, på tisdagkväll.
Och sen när vi var klara så sa hon typ "Wednesday, wash your hair on Wednesday, PLEASE". Haha, var ju inte precis så att jag ville göra en till permanent, eftersom det sliter rtt mycket och så. Men ja, nu är det lockigt i alla fall. Längtar tills på onsdag!!!

I dag har jag i alla fall vart duktig och sprungit i en halvtimma och sen gick jag in till Bethesda, och så gick jag hem igen, vilket måste ha blivit omkring 50-60 minuters promenix :-)



Jahapp, då är helgen snart slut... Tråkigt. Det är ju så skönt med helg, men men, då får man ju i alla fall en ny att längta till!

Tror jag har kommit på lite vad jag skulle kunna tänka mig att syssla med sedan, när jag kommer hem igen :-) kanskekanske..

Snart väntar en springtur i det trista gråa vädret. Det ser ju ut som att det är höst ute. Hoppas det går bra att springa, trots att det är mitt på ljusan dag, hur som helst så får jag ju lite motion i alla fall :-P vilket kan behövas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0