Söndag 22/3 Men vilken härlig halva-tiden dag!

Har nyss kommit hem, igen. Åkte in till Bethesda ikväll och mötte upp Amanda för vi skulle på bio. Vi såg på "Duplicity". Det var en rätt bra film, med en del roliga inslag, eller kan man säga roliga? Hur som helst så var den helt okey, och lite förvirrande, hehe :-P

Ne nu tror jag det för bli natt för mig, är trött och klockan är mer än vad den borde få vara, för mig i alla fall!



Halva tiden...
Tänk att nu har det gått sex månader sedan jag kom hit till USA, ett halvår har passerat! Och nu återstår det alltså bara sex månader till innan jag ska packa min väska och åka hem.. Skumt!

Dagen har varit helt underbar! Inga moln har det varit på himlen, så solen har lyst så snällt och varmt! Det har knappt blåst något, lite svagt så där ibland. Det har egentligen inte varit såå varmt ute, när jag kom hem var det bara tolv grader i skuggan. Men i solen var det så varmt och skönt! Så när jag kom hem i dag drogs shortsen på och jag gick ut på en liten lugn och skön promenix!
Innan det så var jag med Nathalie, i Alexanderia! Vi har i dag varit på bio, vi såg på "I Love You Man!", kul film! Käkade faktiskt popcorn till! Efter bion gick vi till Cold Stone och blandade ihop varsin kula kula glass och gick sen ut i solen och satte oss på en bänk och mumsade! Vilken dag. Efter glassätandet satt vi och solade lite och bara njöööt :-D


Våååår :-)


Glass i stora lass :-D


Vad har jag gjort mer i helgen då?
i fredags var jag med Dani, hon jobbade så vi var hemma hos henne och såg på film. Så slutligen har även jag sett "Twilight", bra film. Dom passar verkligen hur bra som helst ihop!
Sen blev det till att gå upp tidigt på lördagmorgon för att komma i tid till klassen. Den var rätt okey, vi pratade om adverb i dag. Heja, kände mig lite halvt lost, men det gick väl an ;-P
Sen nr klassen var ööver åkte jag till Nathalie. Så åkte vi till hennes LCC för det var au pair möte, så jag följde med Nathalie på teparty, var massa mums att fika där!
Sen jobbade Nathalie, så vi busade lite med Maddie, badade henne och stoppade henne i säng. När det var gjort käkade vi pizza och såg på "Grease" och sen såg vi på "nights in Rodanthe". Jag somnade till lite då och då under filmen, var så varmt och skönt. Men jag såg slutet, vilket var ett sorgligt ett..

Hur som helst har det varit en helt fantastiskt skön helg :-D

Kommentarer
Postat av: SanneBanne

Åhåå vilka härliga bilder!! :O =D

2009-03-23 @ 17:22:51
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0