Söndag 29/3

Helgen har som tänkt spenderats med Nathalie, efter att jag haft min engelskaklass!
Vi gick först och åt lunch på Cosí, mycket gott mycket gott. Sen gick vi in på en CVS butik, och jag köpte mig öronproppar, shampo och balsam (som luktar såå himla gott!!!) och så en duschtvål.
Sen åkte vi in till DC, till The Mall, vi hade tänkt att kolla in drakflygningen, men det var inte många drakar i luften då vi kom dit. Det halvtaskiga vädret kan nog ha haft en inverkan. Det vart ingen koll på körsbärsträden, men däremot på lite andra träd runt omkring som blommade, och så tog vi och åkte cykeltaxi för första gången. Haha ojoj vad kul vi hade, och stackars han som skulla ta oss till National Building Museum, där Cherry Blossom opening ceremony hölls. Vi var inte där speciellt länge, var inte så kul :-P Men, vi måste verkligen ta oss ner till den där dammen där körsbärsträden är!
Sen bestämde vi oss för att åka bort till Nathalie för att gå på bio. Men först hoppade vi av i Pentagon City och åt glass, det blev Häagen Dazs. Och mums vad gott det var!
Sen fortsatte vi bort till Nathalie och filmen vi såg den här gången va "The haunting in Connecticut". En bra skräckfilm tycker jag, jag gillade den. Dock hade vi några som satt bakom oss och var livrädda. Var en kille som satt och skrek hela tiden, haha :-P
Sen när vi kom hem till Nathalie så gjorde vi väl inte så himla mycket. Vi kollade efter nån film, men hade mycket svårt för att bestämma vad vi ville kika på, så det slutade med att vi hade suttit och snackat bort en hel hög med timmar, och när vi bestämde oss för att det skulle bli natt, försvann ännu någon timme till av prat. Men det var mysigt :-) Vi släckte i alla fall lampan runt två!

Och i dag har det varit fantastiskt varmt och skönt ute! Runt 25 grader, Nathalie och jag tog oss lite glass och satte oss på deras balkong och solade. Dock var det rätt mycket moln så solen gick i moln lite då och då, men när den kom fram värmde den så varmt och skönt vill jag lova!

När jag kom hem blev flickorna glada. De var med mig uppe på mitt rum och lekte, sen gick jag ner med dem, och jag fick inte gå upp igen för Clara. Jag ville ju gå på toa, men det fick jag inte, hon ville följa med upp. Så det slutade med att jag stannade nere, var ju ändå dax för middag, och självklart hade jag Clara i mitt knä ;-)

Lite bilder från helgen:


En hungrig Nathalie på väg in till Cosí, och våra luncher, mums filibabba!





Nerkommen till Mallen, och maten steg Nathalie åt huvudet, och det ser ut som jag har ett horn!



Titta vilket rusk-väder vi hade!









Haha hej dubbelhaka! I alla fall, varför vi ser så lustiga ut är för att vi precis har satt oss där bak på cykelvagnen.





Åh hej vad det gick, och hakorna fladdrade!



Lite från invigningen av körsbärsblomningsfestivalen



Glass i stora lass :-D



Haha, gårdagens inköp!



Bara för att det var så himla skönt väder ute i dag :-D



Funderar även på att göra mig av med min fina lilla Ipod Shuffle, för jag vet en annan jag vill köpa. Köpa nån? :-D



I morgon hoppas jag på bra väder igen! Har stämt playdate med Amanda och hennes flickor på lekparken imorgon :-)

Kommentarer
Postat av: nathalie

Jag vill ha lite bilder från helgen..

Bara så du vet ;) haha..

Det mesta var faktiskt riktigt bra bilder på oss båda.. frånsett min idiotiska bild i mallen och berg-och-dal-bans bilden från hojen ;) haha..

2009-03-30 @ 03:35:25
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair
Postat av: kenka

Åh, ni verkar ha haft skoj ^^ Vad vill du köpa för någon den här gången då? ;) haha, älskar dig mest av allt!!

2009-03-30 @ 12:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0