Tisdag 10/3 GRATTIS FARFAR!!!

Japp, i dag fyller söta farfar år, grattis till honom!


Hipp hipp HURRA HURRA HURRA!!!


Dagen
har i alla fall varit rätt bra! Tog med flickorna till biblioteket på en sagostund. Det var en bra sagostund, och byxorna höll sig torra hela tiden. Dock har båda flickornas byxor blivit blöta här hemma, Clara innan lunch och Alices innan deras naptime...
Vid lunchdax passade jag på att ringa till farmor och farfar för att säga grattis. Så pratade jag även med pappa, Anita och lillebror (Philip). Känns kul, saknar er alla!

Nu sitter jag här på min säng med en sovandes Noah bredvid mig! Emma sitter i ett jobbarsamtal, så då ville hon att jag skulle passa honom. Mysit med en liten bebis, i alla fall när dom är nöjda! I natt har jag vaknat några gånger av en gråtnades Noah, men men, sånt får man leva med!

I dag har vi inte alls haft lika skönt väder som i går.. Men det är fortfarande + ute, vi har haft runt 7-8 grader i dag och molnigt.

I kväll ska jag i alla fall nog ut och springa har jag tänkt! Skönt! Så får jag äntligen tvätta mitt hår i kväll! Spännande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tihi, jag älskar dig! Jag vill åka iväg nu nu nu nu! :O

2009-03-10 @ 22:56:29
Postat av: nathalie

han är riktigt söt din farfar :)

2009-03-11 @ 03:13:19
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0