Torsdag 19/3

Har varit en rätt lugn och skön kväll. Ehm, nå mer att säga? Efter maten tog jag en timmes (55 minuter) promenad, det var skönt. Var strax under tio grader, så det räckte med att bara ha en kofta :-)

Clara är så himla go. När jag kom in igen så hade ju flickorna gått och lagt sig. Så hör jag Clara säga mitt namn, så jag säger typ ja, och då säger hon "Jag tycker om dig hela tiden", så svarar jag samma tillbaka. Sen hör jag henne säga "Frida, jag tycker om dig heela tiden", flera gånger om. Så söt hon är :'-)



Morgonen
var så fin! Det var varmt, ca tio grader och solen sken. Men ganska snart efter att jag kommit hem från att ha skjutsat Alice till skolan så hade molnen tornat upp sig och det började att regna. Typiskt. Men vi fick i alla fall en fin morgon, även om man inte hann njuta så mycket av den. Och det är ju faktikst nästan det som gör själva dagen, om det är fint väder så man blir på strålande humör. Men på söndag ska det ju tydligen bli både varmt och soligt, det ser jag fram emot :-)

Har väl egentligen inge mer att skriva. Det har varit en helt vanlig dag, och jag har inga planer för kvällen. Skulle väl behöva ge mig ut på en joggingrunda, men jag tror jag skippar det. Vet egentligen inte varför. Men jag känner mig trött, och lat? :-P

Så har jag pratat med mamma, mormor och Charlie på skypen i dag. Det var kul, som alltid :-) Och Charlie bara pratar mer och mer. Och så öppnade han ett paket från mig, med ett par kallsipper i :-) Och så sa han att han älskade mig. Och mormor fick inte älska mig, för det gjorde han!





Det kanske aldrig händer!

- Antag att ett träd föll ned, Puh,
just som vi var under det?
- Antag att det inte gjorde det, sa Puh efter moget
övervägande. Nasse kände sig lugnad av detta ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0