Torsdag 26/3

Regn, regn, regn.. Det har varit en regnig torsdag. Men nu verkar det vara uppehåll. Tråkigt med regn, man känner sig så mycket tröttare och slöare. Men, det behövs väl för att man ska kunna njuta va solen ;-)
Tråkigt i alla fall med regn, jag som hade planerat att ta flickorna till lekparken i eftermiddag, för i dag är en sån dag då jag inte ritkigt vet vad jag ska hitta på med dem. Men nu när det är alldeles blött ute, vet jag inte vad vi ska hitta på...

Igår hade jag det riktigt mys med Alice när hon hade vaknat. Vi låg nere i källaren på soffan och läste böcker, och hon låg stilla så snällt. Sen när Clara vaknat blev det bad för de små töserna.

Såg även på en film igårkväll, "Changeling". Rätt sorglig film, och den var rätt bra. Lite seg från början och så, men ja, den var helt okey, och sen sann historia!

I dag har Alice varit på förskolan, och medan så var jag och Clara på biblioteket. Så såg jag en "Bu och Bä" -bok. Kul, de böckerna är ju svenska, och riktigt söta :-)

Så verkar Alice ha blivit förkyld med... Jobbigt. De sa på skolan att hin hade nysit jättemycket och de hade åftt torka näsan hela tiden. Den förkylningen måste ha kommit snabtbt, för vi hade inte märkt av nåt innan. Får se om det blir någon skola imorgon.

Har även gjort upp lite planer för helgen. Lördag morgon är det ju engelska klassen, efter den ska jag träffa Nathalie. Så blir det lunch, och eventuellt en tur ner till Mallen, och så ska vi ta och gå på bio. Och sen så kommer jag spendera natten hos Nathalie. Skoj skoj :-)

Snaaart helg igen, bara halva den här dagen och sen imorgon. Yeay :-)

Kommentarer
Postat av: nathalie

nuna = ansikte

2009-03-26 @ 20:34:40
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0