Torsdag 5/3

Haha, uhjuhj, slutade i alla fall med att jag gick in på H&M:s hemsida och tröck i en massa saker som jag vill ha. Slutade nu med 33 varor, och allt som allt skulle detta gå på 6 625:-... Tänk om man bara hade si så där 7000:- till övers, som inte ens skulle märkas på kontot om man använde. Åh vill verkligen ha allt det där som jag klickat på! Haha jaja, man kan ju inte få allt man vill heller, skulle väl kanske inte va så himla kul? Jo, i början skulle de det..



Då har
man suttit och dreglat över lite snygga kläder ur H&M katalogen (spring season 2009). Har ringat in en del saker som jag vill ha, men jag tänker inte räkna ihop hur mycket allt går på. Suck, varför är man inte rik? Såg hur mycket som helst som jag vill ha :-O

 



Torsdag,
torsdag, jag gillar torsdagar. För då är det snart fredag, vilket betyder att man har hela helgen framför sig!

Nu har jag precis gjort mig en mugg te. Försöker lära mig att dricka teet utan socker, men det smakar inte alls lika gott som med socker. Jaja, antar att jag kommer vänja mig efter ett tag!

Har för stunden inte så mycket mer att säga. Joo, Clara kissade på sig i dag, när hon stod toaletten! Den enda olyckan som vi haft hittils i dag!





Böcker kan ge tröst och styrka

- En vecka? sa Puh dystert.
Hur blir det med måltiderna?
- Jag är rädd för att det inte kan bli några
måltider, om du ska kunna magra kvickt, sa
Christoffer Robin. Men vi ska läsa högt för
dig. Puh började sucka men märkte att det
inte gick, därför att han satt så hårt inklämd,
och en tår trillade nerför kinden, när han sa:
- Skulle du vilja läsa en uppbygglig bok - en
som kan hjälpa och trösta en beklämd Björn i
stort trångmål?



Just ja, i dag kom även min efterlängtade bikini och flickornas små baddräkter. Himla söta baddräkter!
Så nu slipper jag gå med nästan genomskinliga badtrosor ;-)



Kommentarer
Postat av: kenka

Tihi, vad bra att det kom idag :D ÄLSKAR DIG!!!!

2009-03-06 @ 11:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0