Bilder

Som jag lovade så skulle jag ju lägga upp bilder i dag från helgen, so here we go:

Lördag:


Min underbart goda glass!



Nathalie njuter av sin goda glass :-D



Jag och min Darling!



I väntan på bussen som skulle ta oss dit teatern ägde rum!



Det var tur i alla fall att vi hade kul medan vi väntade på bussen, vi blev så där allmänt flummiga!



Precis..



Söndag:


Haha, här sov jag och Dani natten mot söndagen, jag i överslafen!



Vi åkte över en rätt lång bro på väg till stranden..



Stopp för toabesök! ... Karo!



Tanja och Karo



Och så även lite äta innan vi drog vidare, frukt- och potatissallad!



Karo



Tanja



Dani



Vi här bak i bilen



Så kom vi tillslut fram och promenerar här på väg till stranden



Skön sand :-D



Jag vet, det ser grått och trist ut men det var mycket skönt och inte det minsta trist!



Karo och Dani



Jag, Karo och Dani



Vattnet var lite småkallt



Men jag och Dani vågade oss ut



Kalla och hårdhänta vågor, och en knubbig pojke :-P



Mys på stranden



Kolla runt lite



På vägen hem stannade vi på donken för att käka lite glass ^^




Skrapsår på benet :-P



Köpte en fotlänk :-)



Nya inköp: tofflorna köptes på lördagen och jag älskar dom! koftan och puzzlet på söndagen och den vita koftan igår!



Det här puzzlet ser väl skojsigt ut?! :-D

Kommentarer
Postat av: nathalie

antar att det var du som kladdade i min blogg nyss..

Jag hoppas på att vara kvar här, för jag vill egentligen inte åka någon stans just nu.. tycker säkert annorlunda imorn, det går verkligen ifrån dag till dag. Det är komplikationer med visum och skit så jag blir tröttare än tröttast. Vad händer i helgen? Joina mig på en lunch på lördag?

2009-05-26 @ 22:58:49
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair
Postat av: nathalie

btw. är det du eller jag som pillar mig i näsan? och fin fotlänk också :)

2009-05-26 @ 23:00:45
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair
Postat av: Sanne

Men du, dåligt god den där glassen såg ut att vara då! =O =D

2009-05-27 @ 17:09:41
Postat av: Frida

Du Sanne, den var ASGOD ;D

2009-05-27 @ 22:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0