Fredag 1/5

Blev som sagt träning med Dani ikväll. Riktigt skönt, jag gillar verkligen att vara där. Kom dock lite sent, typ en halvtimme. Missade bussen med en minut, typ, och nästa buss som kom sen gick inte enda fram och sen kom den jag tog typ klockan åtta, den tiden då vi bestämt att vi skulle mötas! Men det gick bra ändå. Jag tränade på en sån där maskin i ca 20 minuter och sen gick vi tillbaka in till huvudbyggnaden och simmade en stund. GUD vad skönt det var att simma igen. Och gud vad slut jag blev. Kände verkligen att jag inte simmat på hur länge som helst. Rätt tråkigt ändå. Fattar egentligen inte hur man kunde simma så himla mycket så himla länge, nu orkade jag typ simma några längder och sen kände jag mig helt slut. Men det blir väl så då man inte är i form riktigt. Men om ett tag så ska det flyta på bättre. Sen så blev det ju inte bättre av att man hela tiden kom ikapp de som var framför en. Men jag ska defintivt börja simma mera, och träna lite på maskin före, känns så himla skönt :-D
Sen blev det bio. Och filmen var rätt bra, godkänd. Hade en del roliga inslag, men vissa saker tyckte jag väl mindre om, men ja, den var mysig :-)

Ne nu är det verkligen dax för mig att sooova. Klockan är snart två och jag ska upp kring kvart över sju. Suck! Men men. Det blir nog bra det med :-)



Wohoo,
tänka sig att det är maj månad nu! Och om bara några dagar fyller älsklingkenneth år, närmare bestämt den 6:e :-D

Äntlligen fredag! Planer för kvällen? Jo, det blir träning med Dani ikväll igen kring åtta. Får se om vi ska ta och simma lite med! Sen blir det en snabbdusch (som jag verklgien suger på) och sedan blir det bio! "The Ghosts of Girlfriends Past"!
I går blev det ju alltså träning. Var himla skönt att vara där. Stod på sån där maskin då man rör både armarna och benen, i en halvtimme. Sedan kunde jag knappt gå, på en stund. Det konstiga är bara att i dag har jag inte kännt av något alls i benen, trodde nämligen att jag skulle ha världens träningsvärk! Men icke sa nicke, än i alla fall.

Tydligen har svin influensan kommit hit till Maryland. Och tror det är ca 130 skolor (i hela USA) som stängt. Sprider sig snabbt den där skiten! Och om jag minns rätt så är det väl ca 9 troiga fall i Maryland.

Haha, Alice igår.. Alltså hon är en unge med väldigt gäll röst, och sen tycker hon om att skrika också. Hon skriker då hon är ledsen och hon skriker då hon är glad. Och igår efter lunch hade hon en himla energi och kunde inte vara still och inte tyst. Inte lätt att sätta på sovablöjan då. Så då sa jag att om hon inte är stilla så jag kan sätta på blöjan blir det ingen sovasaga. Så sa hon att hon ville gå bums i säng, så jag satte henne i sängen så hon kunde lugna ner sig lite. Så efter en liten stund sa hon att hon ville läsa sovasaga. Och när jag plockar upp henne säger hon "Ja äh så roooliig". Haha, man ba, hehe jaaa visst ;-)

Har även morgondagen rätt så planerad. Först engelska och sen träffa Nathalie. Så ska vi gå och posta lite saker, eller jag ska posta och Nathalie följa med! Sen så blir det väl lunch och även klippa håret! Hmm, får väl i alla fall se hur långt pengarna räcker, beroende på hur mycket det kommer att kosta att skicka paketen :-)
Sen så vet jag inte riktigt vad det blir :-)

Kommentarer
Postat av: kenka

Tihi, du är så söt! :D Åh, jag vill verkligen inte fylla år :/ Det enda med det är att det är en dag närmare tills att du kommer hem! Jag älskar dig mest av allt!!

2009-05-02 @ 06:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0