Fredag 15/5

Snaart helg! Den här dagen har varit jätteskön! Skjutsade Alice till skolan, kom hem fixade lite tvätt, satt lite vid datorn och passade Noah lite. Clara var ju inte hemma för Sharon hade tagit henne till hennes "förskola". Sen halv tolv blev det till att hämta Alice! Vi kom hem och då hade Clara kommit hem. Jag gav dem lunch - macaroni&cheese och köttbullar med lingonsylt. Och Alice, ojoj vad hon åt. Hon bara åt och åt och åt. Jag är riktigt förvånad över att alla köttbullar gick ner så snabbt, och jag fick fylla på med pasta flertalet gånger. Och hon var så glad! Det var riktigt kul! :-)
Sen blev det sovdax för flickorna och jag vek det sista av tvätten, pratade med mamma och Charlie och på skype och åt sen min lunch. Nu är det bara eftermiddagen kvar och sen är det helg!
Blir till att åka till gymet med Dani direkt efter att jag slutat. Vara där ett tag och vara duktiga och så får vi se om det blir bio sen, kanske "Angels and Demons".

Imorgon har jag min engelska. Sen klockan två (tror jag) har jag au pair möte, vilket blir första gången jag träffar min nya LCC. Sen kommer Nathalie någon gång och så blir det utgång på kvällen i DC. Skoj skoj!
Så ska Nathalie sova hos mig och på söndag blir det till att prova ett hamburgeställe och eventuellt en bio, hoppas pengarna räcker ;-D


ÄLSKAR MIN UNDERBARA KENNETH <3

Kommentarer
Postat av: kenka

Åh, jag älskar dig med lillsnutt!! <3

2009-05-15 @ 22:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0