Fredag 22/5 ÅTTA MÅNADER...

Ändrade planer för kvällen, igen. Blir träning ändå, och bio! Kommer det väl bli lika sent som vanligt i alla fall :-P Men det går nog bra ändå! :-)

Nu ska jag ta en liten nap så jag piggnar till lite, så ska jag vika sista tvätten sen, kanske duscha och packa ihop lite!



... alltså
bara fyra månader kvar här i staterna. Nu känns det som att tiden börjar gå undan. Jisses, snart ska jag ju hem! Måste säga att jag har blandade känslor.

Nåväl, jag sitter här vid köksbordet med en sovandes Noah i bilbarnstolen. I dag var första gången som jag tog med honom på en åktur i bilen. Både Emma och Earl jobbar i dag och Sharon tog med sig Clara till hennes förskola och jag fick alltså ta med mig Noah när jag skjutsade Alice. Och han har sovit länge nu, vi har varit hemma i över en timme. Men det är bra, har jag fått lite saker gjorda, som putsning av mitt halsband och vikt tvätt. Har bara en maskin tvätt kvar att vika. Men den får jag nog spara för Noah vaknar nog vilken sekund som helst skulle jag gissa på, och jag vill ju som passa på lite att sitta här. Hade egentligen tänkt ta med han på baksidan och sitta ute lite, men eftersom han aldrig vaknar vet jag inte om det kommer bli så :-P Än är dagen väldigt lugn!

Helgen blir nog inte lika lugn då den är rätt fullspeckad. Vet egentligen inte om jag gillar att ha så mycket planerat men det blir nog kul! Känner mig lite stressad, måste packa lite, måste kolla hur mycket allt kommer kosta med bilresan dit och så, samtidigt som jag måste spara pengar, samtidigt som jag inte har så mycket över sen förra lönen, men det ordnar sig, jag har ju pengar men vill helst inte behöva ta av mina sparpengar!
I kväll hade jag tänkt träna men jag tror jag skippar det så jag kommer i säng tidigt och bara har en lugn kväll. I morgon, lördag, har jag engelska och sen ska jag träffa Nathalie. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på på dagen men senare på eftermiddagen blir det väl middag ute och sen teater igen! Efter teatern ska jag helst ta mig till Danis kompis hus (tror jag blir upp-plockad) för då ska vi sova där för vi kommer åka tidigt till stranden på söndagmorgon, då bilresan kommer ta något i stil med 2-3 timmar beroende på vart vi ska, om det ens är besämt än :-P Antingen Ocean City eller någonstans i Delaware. Så kommer jag väl komma hem på måndagen, så det kommer inte bli mycket uppdatering i helgen!

Oj nu fick jag en vaken Noah här. Måste kila!

Ha en toppenhelg alla :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ær du inte glad att du snart ska få træffa mig då? :O

2009-05-24 @ 17:36:27
Postat av: Frida

Haha, jo det är ju klart ;P

2009-05-26 @ 04:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0