Fredag 29/5


Haha, från förra helgen, jag gillar bilden :-D


I går kväll kom som sagt Dani förbi, klockan halv elva. Satt vi ute och pratade i typ en timme och tjugo minuter. Var riktigt skönt ute, och det kändes bra att få prata av sig lite. Så gjorde vi en varför- respektive varför inte - jag-ska-stanna-kvar-här-i-USA-lista. Enligt listan ska jag stanna, blev 8-4. Så här ser den ut:


Vi får se hur det blir, men jag boorde nog, stanna...

Så sa Dani något smart igår med. Att jag borde förlänga i ett år i stället för tex 6 månader. För om jag skulle vilja vara kvar längre är jag ganska körd i så fall, och om jag förlänger i ett år och vill åka hem tidigare är det ju bara att jag gör det. Nåja, jag har som sagt inte bestämt mig än. Har ett tag kvar att tänka.

I går började det regna och mullra på som bara den ett tag. Vi var ute på verandan och flickorna fick klä av sig och springa ut i spöregnet. Det tyckte dom var hur kul som helst. Speciellt Alice, ojoj, hon kunde inte stå still. Hon hoppade, dansade, skrek och skrattade. Och blev sur när det slutade regna. Så sött!

Helgen börjar få lite planer. Fast kvällen är inte helt bestämd än. Blir i alla fall träning med Dani. Så frågade hon om jag ville med ut, men då är ju problemet att jag har min engelska på lördag morgon, jag vet inte hur jag ska göra. Jag tror jag skulle kunna klara det, men imorse när klockan ringde kände jag att åh vad skönt det skulle vara att sova "ut" och därmed vet jag inte om jag ska gå ut eller inte. I så fall blir det ju inte många timmars sömn, men det brukar det ju inte bli i alla fall. Vi får la se :-)
Och i morn efter min klass ska jag käka lunch med Nathalie. Så på kvällen blir det kanske bio, pyjamasparty ("med massa nyttigt vatten") och på söndag sol och bad i "deras" pool. Kollade upp vädret på söndag och som det ser ut i dag så ska det vara sol och rätt lagom varmt, hoppas dom har rätt! :-)

Ne nu är det nog dags för mig att kila. Har lasange i ugnen (färdiglagad), och snart är det dax att åka och hämta Alice på skolan!

Åh, snart helg! Och till veckan kommer Emmas föräldrar igen. Och Sharon fyller år på tisdag. Och Noah har sitt dop nästa söndag. Och jag har ledigt mer än halva nästa vecka. Kan bli skönt, trots att jag inte har nå direkta planer :-)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Will var ju hemma så jag fick gå :)

tyckte ju att det var dåligt att dom inte sagt till mig utan bara pratat med varandra...

2009-05-29 @ 18:30:08
URL: http://amandabragee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0