Fredag 8/5

Alltid lika skönt med fredag! Mmm!

Har inga direkta planer för kvällen heller. Men hade svårt för att bestämma mig i dag ifall jag skulle på gymet eller inte. Och det slutade med att det inte blev det, jobbade ju på så bra igår ändå så :-D Nästa gång får bli söndag!

Dagen har varit rätt bra! Skjutsade Alice till skolan, kom hem och så hade Sharon tagit Clara till någon slags förskola. Så det var alltså bara jag, Earl och Noah hemma. Vad skönt tänkte jag, lite som ledigt. Så då tänkte jag ta mig tid att vika ihop tvätt som jag tvättat, men det tog ju inte lång stund innan jag fick Noah. Hade honom enda tills det blev dax att åka och hämta Alice. Och när flickorna lagt sig, fick jag Noah igen för då skulle Earl åka in till Bethesda. Hade honom under hela den tiden flickorna sov, men det gick rätt okey,  fast blev mycket gnäll ibland. Men han är söt ändå ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0