Måndag 11/5

Haha Earl frågade mig vad det var med mig som gick och la mig klockan åtta igårkväll, och att det är jobbigt att börja bli gammal. Haha! Fast jag gick ju och la mig liite senare än åtta ;-P

Ska lägga mig tidigt i dag med, men det kommer inte bli lika tidigt för jag har stämt träff med Nathalie. Vi ska till Chinatown och prova McDonald's varm choklad ;-)

Ligger nu på min säng med lilla Noah sovandes på bröstet! Jag och Earl har nyligen sett på en film, "One Missed Call". Har sett den förut men jag sa att jag kunde se den igen. Var så himla trött, höll på somna flera gånger, men jag höll mig vaken!

Kommentarer
Postat av: kenka

Åh, jag älskar dig superdubermegamycket!! :D

2009-05-12 @ 16:39:01
Postat av: Frida

Jag älskar dig med, Kenneth :D

2009-05-12 @ 21:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0