Måndag 18/5

Uppdatering.

Okey, måste säga att det känns bättre nu. Efter att ha snackat lite över telefon med min darling så känns det bättre. Min telefon (usa-telefon) suger verkligen, man kan inte prata i mer än några minuter innan batteriet är slut - värdelöst! Hade gärna pratat längre. Men, på onsdag blir det, våran romantiska? middag, på the cheesecake factory. Haha, Lie, serisöt, ofta vi ska dit på en onsdag, fast, det är ju lill-lördag ;-) Då kan vi snacka mer!
Sen så vart det ju även träning på gymet med Dani ikväll, vilket även det har gjort att det känns lite bättre. Blir även träning imorn med. Dock ingen simning.

Ne nu kallar sängen, ifall jag ska orka med morgondagen bättre än den här dagen bör jag nog lägga mig typ, nu!



Okey,
det är ingen större grej, men jut nu känns det bara så jobbigt. Känner mig helt slut i huvudet. Jag vill inte jobba så här mycket!

Need to talk to you Nathalie, my dear friend!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Ring mig dumming! Jag skulle svara om klockan var natt och du behövde rymma hemifrån ju!!!!!!!!!! Pusspusspusspuss

2009-05-18 @ 23:06:51
URL: http://dealskardig.blogg.se/
Postat av: nathalie

MEN RING MIG!!! Jag skulle ju ha svarat om det var mitt i natten och du behövde rymma hemifrån ju! Så kommer jag ut på msn om du inte kan prata högt dessutom.



Hoppas att allt är bra.

Nu ringer jag dig istället!



Puss

2009-05-18 @ 23:08:27
URL: http://dealskardig.blogg.se/
Postat av: nathalie

det funkade uppenbarligen med kommentarerna. haha

cheesecake factory onsdag kväll?

2009-05-19 @ 02:18:10
URL: http://dealskardig.blogg.se/
Postat av: kenka

Men plutt, vad är det som har hänt? :( Stackare, jag önskar att jag kunde komma! Jag älskar dig!!

2009-05-19 @ 07:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0