Onsdag 27/5

Tankar virvlar i mitt huvud.. Tankar på förlängning.. Så, då hade jag det sagt. Första gången jag kan uttrycka mig om det. Egentligen är det väl inte bara tankar längre, då jag skrivit åt min LCC och sagt att jag vill förlänga mitt år, i 6 eller 9 månader, vet inte riktigt än. I Kalifornien. Dock kan kan det vara svårt att hitta familj där då det är så många som vill dit, men jag skulle nästan kunna tänka mig att söka i Florida med. Vi får se hur det hela slutar.. Känns, konstigt. Blandade känslor då jag gör en person som står mig nära så himla ledsen..
Jag är vekligen hemskt ledsen Kenneth över att jag har gjort sig så ledsen och besviken, men jag har chansen och måste ta den. Jag vill verkligen inte att du ska behöva vara ledsen och sårad. Förlåt så hemskt mycket. Finns inte ord till hur tacksam jag är över att ha en som dig, som väntar och väntar och väntar. Du är mer än guld värd, min stora lilla guldklimp!
måste säga att jag för ett tag sen inte hade en tanke på att förlänga, men på sista tiden har även dessa tankar kommit smygandes på, ju kortare tid det börjat vara kvar. Men det blir nog bra tror jag!
Jag vet mer vad jag vill ha, jag vill ha en helamerikansk familj, ett eller två barn runt 6-års åldern. Det konstiga nu kommer bli att berätta för familjen jag bor hos nu att jag faktiskt tänker förlänga men inte här i trakterna. Både dom och jag har vetat att jag ska hem när mitt år är slut, så de har ju hittat en ny au pair. Fast jag är glad för det, för då blir det ju ändå lättare på något sätt att berätta eftersom jag inte direkt vill stanna här då det är s himla mycket jobb :-P Undra vad dom säger, undra när jag ska berätta det, hmm. Nåja, känns spännande. Fast det är ju rätt länge kvar här, men just nu känns det som det bara typ skulle bara en månad kvar eller något.
Hur som helst, nu vet alla det, om mina tankar på att stanna ytterligare ett tag. Det hade man inte kunnat tro innan jag for vah?! ;-)
Och igen, förlåt så hemskt mycket älskling!

Dagen har varit okey. Bortsett från allt det här pratet mellan Kenneth och mig och så har jag varit lite trött, hade så hemskt svårt att somna igår då alla de här tankarna for runt i huvudet! Men ändå efter att jag sagt det i dag så kändes dagen lite lättare, för att jag hade det sagt liksom.

I kväll kommer det bli träning med Dani. Cardio och sen simning! Kommer inte hinna med någon middag men det går säkert bra ändå!

Ne snart blir det nog dax att hämta flickorna. Hoppas eftermiddagen går fort ;-)

Kommentarer
Postat av: kenka

Oavsett hur besviken eller ledsen jag blir, så måste du följa ditt hjärta. Jag vill inte att du kommer hem för min skull för att sedan ångra att du inte stannade kvar. Hur mycket än det tar emot för mig, så hoppas jag att det går bra för dig. Jag stannar kvar, för alltid. Jag älskar ju dig, mer än vad jag någonsin kunnat trott.

2009-05-27 @ 23:13:38
Postat av: Kenk0 tha mighty

Och du vet - även om du tycker att saker och ting är jobbiga att prata om, så finns alltid jag. Vi är tillsammans och jag är din pojkvän och även om jag ibland blir besviken så bör du förstå att jag ALLTID kommer att stå bakom dina beslut! Du är min knasboll!

2009-05-27 @ 23:15:54
Postat av: Johanna

Frida min van, detta ar nog det basta beslutet man kan gora, nar chansen ar har ta den! beratta for mig sa fort du far en familj och vart ok ? :D hoppas allt ar bra med babisen ? vaxer sa det skriker? ar deras nya au pair fran sverige ok ? massa kramar

2009-05-28 @ 18:50:07
URL: http://johannagrenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0