Onsdag 6/5

Nu är det kväll och jag har slutat, för ett tag sedan. Kockan är ca tio över åtta och jag har ätit middag och duschat. vad göra nu då? Känner mig rätt rastlös :-P Men, det ska i alla fall bli en tidig kväll för mig ikväll!

Kanske ta och lösa lite korsord kanske kanske :-P




Happy B-day älsklingen!!! Älskar dig <3

I dag är det alltså den 6:e maj, min älsklings dag! Han har nämligen fyllt 25 hela dagen :-) GRATTIS! Jag älskar dig så mycket, och jag hoppas du haft en bra dag! Längtar så tills jag kommer hem och får krama på dig igen! Du är mitt allt! Och jag längtar hur mycket som helst tills vi ska till Thailand och ha massa mys, och typ svettas ihjäl :-D Pusspuss på dig!

Dagen har gått på. Jag och flickorna har varit ute på promenad en sväng och vi har lyssnat på musik (The Wiggles) och så har vi varit på gymnastiken!
Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på sen när det är dax för dem att klica upp. Sharon har väl tänkt att laga lite macaroni & cheese och majsmuffins med dem. Sen så funderar jag även på om jag ska ta och måla på lite fingerfärg på deras händer och fötter så de kan göra avtryck på papper till Emma på söndag, då det är morsdag här i staterna! Tänkte att det kan vara bra att passa på nu när inte hon är hemma liksom ;-)

Och så igår då. Jag var ju på gymet, och så hade jag tänkt att jag skulle lägga mig tidigt. Men, det var ju bara det att jag kom ju hem mycket senare igår än vad jag gjorde i förrgår, så det vart ju ingen skillnad. Blev så less då jag stod och väntade på bussen då jag skulle till gymet. Den skulle gå 7.35, och jag var där typ 7.30 senast. Jag väntade och väntade och väntade. Tillslut, då klockan var fem i åtta kom den! Då hade jag hnnit stå ute i duggregnet och bli lagom irriterad. Nåväl, gick över rätt snabbt då jag var igång med träningen i alla fall :-) Så simmade jag även igår med, så skönt! Men längtar tills jag kan simma längre och inte bli lika slut ;-P
Så kom jag hem och efter ett tag kom jag i säng. Jaha, när jag ligger och försöker somna så kommer såklart katten (Nala) in och vill sova med mig. Så spann hon jättehögt och jag låg och vred mig och försökte verkligen somna, men jag kände mig inte ens trött. Sen så tror jag att jag lyckats halvsomna men vaknar till igen och hör Nala spinna så då trycker jag ut henne lite och då väljer hon att hoppa ner och gå ut ur rummet. Skönt. Fast då var jag ju tillbaka till det med att försöka somna igen, men efter ett tag så. Men innan Nala hade hoppat ner tror jag det hade gått typ en timme, blä, jag kände mig så less, och det hjälper ju verkligen när man ska försöka sova :-P
Så, det blev ingen morgonpromenad idag heller. Alltså, jag måste skärpa mig! Men, det var ju så mycket lättare att klica upp och gå ut då det var fint väder. Nu går det typ inte kliva upp! :-P

Ne nu vart det mycket babbel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0