Söndag 17/5

I natt har jag haft Nathalie hos mig! Var rätt länge sedan hon sov hos mig :-P Vi var i alla fall ut igår. Även fast inte kvällen blev som planerad så vart den rätt bra i alla fall. Bortsett från att det brjade regna i lagom tid tills att vi skulle gå ut, och sen höll det i sig några timmar, men vi fick ju låna ett paraflax så det var ju lugnt! Hur som helst, först var vi hemma hos mig och gjorde oss i ordning och sen hämtade Dani oss och så åkte vi hem till henne i dryga timman, sen behövde jag och Nathalie kila till metro stationen för vi skulle möta upp några stycken, som vi inte träffade :-P Så skulle vi åka till ett ställe där Ibiza bar ligger, och på vägen dit blev jag sååååå kissnödig. Aldrig i livet har jag varit så himla kissnödig som jag var igår, det var fruktansvärt. Jag började nästan gråta, fick hålla mig med all min kraft. Jag svettades och frös. Vi var tvugna att hoppa av på ett ställe och se om det fanns någon toa, så gick vi på en CVS butik och frågade var närmsta offentliga totalett fanns. Så sa ca ett block iväg, och jag höll på dö, och han såg nog på mig att det var riktigt illa, för nästa sekund sa han typ, eller, blabla(namn) kan du visa var toaletten är. Haha, så fick vi gå på toa. Och det var det skönaste någonsin, verkligen som en ny människa sen!
Hur som helst, vi fortsatte våran tripp till dit vi trodde det var. Och vi letade och vi frågade men ingen visste var Ibiza bar låg. Till slut när ett par kompisar plockat upp oss och vi kom fram var klockan så mycket så inträdet var mycket dyrare, så kvällen slutade på ett annat ställe närmare hemåt, men det var trevligt det med. Och jag måste ju tillägga att vi var verkligen helt fel ute gällande metrostoppet, bättre lycka nästa gång!
Så kom vi hem kring tjugo i fem, eller vi la oss kring då i alla fall.

Och i dag klev vi upp runt halv tolv. Hade lugnt kunnat sova mycket mer, men man vill ju som inte sova bort hela dagen, och man vill ju kunna somna ikväll med. Så vi klev upp, duschade, käkade frukost, eller lunch, eller brunch eller vad det nu var. Sen satt vi bara ett tag innan vi till slut bestämde oss för att dra in till Chinatown. Vi skulle se på bio, "The Soloist". Men när vi kom fram var det ca 45 minuter kvar innan den började så då gick vi in på Dunkin' Donuts och käkade varsin munk. Sen vart det film, och den var väl rätt okey. Den var ju bra, men rätt sorglig och lite seg tycker jag. Men en sann historia. Efter bion blev det middag, vi hade ju bestämt oss för att prova att äta hamburgare på Fuddruckers. Och jisses, det var himlarns goda hamburgare där må jag säga, inte sista gången jag åt där!

I går hade jag även au pair möte, te party, och Earl fick följa med. Det var väl rätt okey, första gången som jag träffade min nya LCC. Sen när vi ko hem igen satt vi ute på verandan och pratade om lite allt möjligt, hur länge som helst, samtidigt som vi delade på en öl :-)

Just ja, var ju på bio med Dani i fredags och såg "Angels and demons". Den tycker jag var bra, och den var spännande. Dock hade jag lite svårt med att hänga med från början då de använde så svåra ord, men den var bra!

Nu blir det lite bilder:


Jag fick äran att fixa Nathalies hår. Tycker det faktiskt blev rätt snyggt!



På väg till Dani...



Dani!



Lie! Och ja, vi satt nere i källaren, vilket är ett lekrum :-P



Väntar på metro stationen



Min sköna dam!


 



Vi på väg in till Chinatown


 
Namsigt!


 
Såå gott!



Hahaha åh vad kul vi hade!!!



Yeay


 
Så var ännu en rolig och skön helg över, nu är det bara att invänta nästa :-)

Kommentarer
Postat av: SannePanne

Åååh jag vill tillbaka Nu NU NUUU! =D

2009-05-18 @ 19:34:21
Postat av: Frida

Men KOOOM :D

2009-05-18 @ 21:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0