Söndag 3/5

Nu är det inte så många timmar kvar tills söndagen är slut och en ny måndag börjar. Kändes rätt okey ett tag, men nu känns det rätt jobbigt eftersom jag fick reda på att flickorna inte är anmälda till en ny simskola (åtta veckor per gång, och detta skulle bli sista innan sommaren). Det är ju så skönt att åka på simskolan med dem på måndag- och fredageftermiddag. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på med dem på dessa eftermiddagar, det är som så lättande att åka iväg tycker jag. Jaja. Vi ska i alla fall börja simma hos Sharon vissa förmiddagar. Så på tisdag förmiddag ska vi dit och simma! Längtar tills utomhuspoolen öppnar!
Det blev varken träning eller promenad i dag. Men imorgon blir det bådeoch, så vida det inte regnar på morgonen! Blev mycket onyttigt i dag. Åt upp ahlegrens bilar som vart kvar från igår, så några ballerina kex och sen hade Emma gjort äppelpaj som vi åt efter maten. Och jisses vad MÄTT jag var sedan. Längtar tills imorn då jag ska på gymet :-)
Åh jag har verkligen ingen aning om vad vi ska syssla med imorn. Och förmodligen kommer det inte vara väder för lekparken heller. Hade känts annat om jag skulle vara ensam hemma med dem, men när Emma, Earl eller Sharon är hemma, känner jag mig så tvungen att sysselsätta dem hela tiden. VIlket jag inte vet om jag verkligen behöver, men det känns som så. Nåja, det blir säkert bra.

I dag har jag inte gjort mycket alls. Jag såg på film och så har jag tvättat och vikt ihop tvätten. Jag har läst lite och suttit vid datorn. Vilken händelserik dag :-P



Söndag
i dag, vilket innebär att helgen snart är slut. Men det gör nog inte så mycket, för just nu sitter jag bara och har väldigt tråkigt. Vad gör man på en regnig söndag eftermiddag? Hade funderingar på att träna, men efter lite övervägande bestämde jag mig för att det i morgon då min hals är så krasslig. Eller det är mest på natten men i alla fall. Men, vem vet, jag kanske ångrar mig?
Hittills i dag har jag inte gjort ett smack, eller nästan inte i alla fall. Jag vaknade kring tjugo över tio (gud vad skönt att ha fått sova ut). Jag låg och funderade på om jag skulle ta en morgonprommis men då jag hörde att regnade så bestämde jag mig för att låta bli, (då jag inte har några skor att gå i då det regnar :-P), så istället låg jag kvar i sängen och läste ett tag, sen blev det en dusch (och håret känns mjukt och skönt efter den där hårmasken). Sen tog jag och stoppade in lite tvätt i maskinen och fixade frukost. Blev gröten och en bagel, mums säger jag!
När jag fikat så slog jag på en film, "Forrest Gump". Var ju så länge sedan jag såg den så jag var så sugen. Nu känner jag mig alldeles trött och hängig, skulle verkligen behöva gå ut på en promenad känner jag för att friska upp mig lite, kanske lite senare, om det slutar regna.


ÄLSKAR KENNETH :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0