Tisdag 19/5

Tisdag, och det känns som onsdag. Igår kändes det som fredag, jisses, fast när jag visste att det omöjligt var det så kändes det som det var tisdag. Det är jobbigt när man lever en dag i förväg, veckan känns ju som mycket längre då ju!

Det blev ändrade planer ikväll och därmed cheesecake factory ikväll istället för imorgon, med Nathalie :-) God mat och mycket surr. Vi var där i hela en och en halv timma, tiden verklgien bara rann iväg, men det var en mycket trevlig kväll! Så skönt att prata av sig, dock blev det väl inte mycket klarare för någon av oss, i alla fall itne för min del, men det är skönt. Även fast det är svårt att sätta ord på allting!
Nåväl, kvällen avslutades med en liten promenad och sen lite mera snack på en bänk, sedan drog vi oss hemåt åt varsitt håll. Man måste ju tänka på att det finns en morgondag med som man ska orka! Men vi ses ju till helgen igen ;-)

Dagen har varit, jag vet faktiskt inte vad jag ska säga. Förmiddagen bestod av grin, grin och grin. Inte från min sida men från Noahs. Jag försökte med allt kändes det som, men han bara grinade, precis som om jag misshandlade honom, Undrar om han hade magknip eller något, men jag gav ju honom gas"medicin". Eftermiddagen var bättre, bättre än igår. Och när flickorna vaknat och efter att de gjort pizza med Sharon gick jag ut med dem. De lekte med grannbarnen som för övrigt är tvillingar.
Jag har varit hur trött som helst idag! Somnade med Noah på bröstet idag sista stunden innan flickorna bestämde sig för att vakna. Det var så skönt och välbehövligt!



Precis blivit serverad den goda maten!



Självklart måste man äta cheesecake med, så vi delade på en jättemumsig!



Innan våra vägar skildes åt. Kan för övrigt inte riktigt förstå mitt hår, det har ju blivit jätteljust, och det var jättemörkt! Alltså, det var mörkare än min riktiga hårfärg och nu är det ljusare, och det är inte slingorna som lyser igenom för dom sitter inte så långt upp :-P Jag fattar väl egentligen vad det beror på, men ändå inte liksom..

Kommentarer
Postat av: nathalie

kan inte kalla det där för våran romantiska middag. Men egenligen, alla våra middagar är romantiska. HAHA!

Klockan är för mycket nu.

Sovdags svar ja!



Puss på kinden!

2009-05-20 @ 04:48:16
URL: http://dealskardig.blogg.se/
Postat av: nathalie

kan inte kalla det där för våran romantiska middag. Men egenligen, alla våra middagar är romantiska. HAHA!

Klockan är för mycket nu.

Sovdags svar ja!



Puss på kinden!

2009-05-20 @ 04:49:36
URL: http://dealskardig.blogg.se/
Postat av: kenka

Jag hopppas att det går lättare idag och maten såg namsig ut! :D Jag älskar dig vännen!

2009-05-20 @ 12:38:07
Postat av: nathalie

varför kan min dator inte sluta fucka upp sig när jag ska skriva kommentarer til dig? hah

2009-05-20 @ 15:37:24
URL: http://dealskardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0