Tisdag 5/5

I morse skulle jag ju ta en morgonprommis, ifall det inte regnade. Och det regnade inte, men, när klockan ringde var jag bara så himla trött så jag ställde om klockan till den tiden då jag inte ska gå (vilket blir tjugo över sju i stället för tjugo i sju). Jag antar att tröttheten dels berodde på träningen igår + att det blev lite sent för sängen, eller senare än vanligt. Jag ska göra ett nytt försök i morgonbitti. Och ikväll när jag kommer hem från gymet ska jag inte ens titta på datorn. jag ska stänga av den innan jag går och tränar och sen får den vara avstängd enda tills i morgon. Så svårt kan det väl inte vara?! ;-) för då kommer jag ju i säng i tid och borde inte ha nå problems med att komma upp i morgonbitt!

Dagen har som sagt inte varit regnig, men rätt mulen. jag och flickorna har ritat lite, vi har varit på sagostund på biblioteket och varit och simmat i Sharons pool! Sen bjöd hon på lunch och när vi kom hem igen var klockan halv två, så då blev det bums i säng.
Fast innan Clara skulle gå upp till sig så tyckte hon att hon kunde passa på att kissa lite på golvet. I ett försök att få av ett par nerkissade strumpbyxor lyckades Clara ramla baklänges och slå sitt lilla huvud i tröskeln eller det hårda golvet. stackars liten. Bara small.

Gud vad det är gott med bagels! Åt nyss en, och skulle kunna trycka i mig hur många som helst! nu sitter jag med varma koppen i knäet, blåbär och hallon smak :-)

Haha Earl verkade väldigt förvånad över att jag hade simmat en halvtimme igår! Och gissa sen då när jag sa att jag även först hade stått på en sån där maskin i en halvtimme först. Sen när han skulle gå till jobbet kallade han mig för Workout Queen :-P

Hmm, jag undrar hur lång tid det tar innan jag inte tycker att det är lika kul att gå till gymet längre?! :-P

Haha just ja, måste bara berätta om två saker som Alice sa i dag. Det första var då hon berättade om att Noah kissat i mamma och pappas säng. Då sa hon något i stil med "När jag var liten brukade jag också kissa i sängen, men jag är stor flicka nu och kissar inte i sängen".
Det andra var så vi var hos Sharon och hon satt och gav hennes katt kattgodis, då sa hon typ "Dom här var bra för mig också när jag var liten katt". Hon är så söt. Jag fattar inte var hon får allt ifrån. Och nu kom jag och tänka på något annat hon har börjat med. Nämligen tex att mamma säger att jag kan få det, eller frida säger att det är okey. Tex igår såg hon glass i frysen och då sa hon till mig "mamma säger att jag kan ha glass". Och i typ söndags gick hon ner med ett av mina gosedjur och sen en liten bok och då hörde jag henne säga "Frida säger att jag kan ha det, Frida säger att det är okey". Fast jag inte sagt någonting. Hon är så påhittig den dära lilla krabaten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0