Torsdag 21/5

Gud vilken fin dag vi har i dag! Runt 25-26 grader, molnfritt och solen skiner skönt (ganska uppenbart att solen skiner då det är molnfritt men ändå). Så behagligt ute. Hela förmiddagen efter att jag hade skjutsat Alice till skolan har jag, Earl, Clara och Noah varit ute! Vi var på baksidan och satt i gräset, lyssnade på lite musik från Earls iPod, sen drog vi fram vattenslangen och busade lite med den. Vi var ute i i alla fall två timmar! Och jag sitter även ute nu, i skuggan med en sovandes Noah i famnen. Jag har försökt att få han att sova själv, men han har vaknat upp bara etfer ett litet tag så, nåja. Jag tog även i dag en liten middagslur med honom sovandes på bröstet :-) Somnar rätt bra och skönt då han ligger där, fast den här gången vaknade jag halvt upp efter att drömt något och det jag kunde knappt andas. Förmodligen för att min hjärtrytm kommit ur balans eller något liknade efter drömmen + Noah som tyngde :-P

Även i kväll blir det träning. Och så blev jag tillfrågad av Dani att åka med till stranden på söndag, och även sova över där. På måndag har vi ju röd dag här i landet då det är memorial day. Gud vad skönt! Dock känns det inte som att jag den här helgen kommer ha tid till att vila ut mig heller. Men otroligt skönt att få en dag längre helg :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0