1:a Advent

Riktigt skönt att den här helgen snart är över för jag har inte haft en skit att göra. Men nästa helg ska jag mysa med min Nathalie så trots att det är skönt att den här helgen snart är över så längtar jag till nästa!
Har inte haft något att göra för att folk varit out of town eller bara inte varit sugen på att hitta på något, eller en sa det det för hon var inte på bio-humör :-P

Tog mig i kragen i eftermiddags och gick ut och for och åt en crunchwrap supreme på Taco Bell och sen åkte jag och satte mig vid sjön och rensade huvudet lite, inte för att det rensades så mycket men jag satt där i alla fall och funderade på glass så jag for till Cold Stone och köpte mig en god glass :-)

Nu ska jag snart i väg på bio med Carol och pojkarna, vi ska se på "2012", typ 2,5 timmar lång film!

Har haft en down-day idag, eller två. Jag vet inte varför. Har längtat hem lite, till min familj. Saknar julstämningen där hemma, de svenska jultraditionerna. Aldrig i livet trodde jag väl att jag skulle vara borta från min familj två julaftonar i rad?!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Vi får ha en minijul du och jag med prinskorv, köttbullar och potatis. Ikea kanske har julbords-prylar ;) Hoppas att filmen är bra. Saknar dig!! Puss på kinden!!

2009-11-30 @ 05:16:13
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0