Rensat bilder

Blev inte så göralös någon längre tid då Carol frågade om jag ville karva en pumpa och såklart ville jag det! Så det höll mig sysselsatt en längre tid och sen var det dags för Trick or Treating, eller Bus eller Godis!


Pojkarna utklädda i deras kostymer; skelett och liemannen!


Lite Halloweendekorationer, var kul att se hur folk hade pysslat till det! Skelettet som var hängt i lyckstolpen diggade jag!




Och så har vi pumpan som jag gjorde :-D Ser den inte lite typsiskt Fridig ut?!


Nu skulle man ju säga att jag jobbar, men jag ser det inte riktigt som så. Tycker inte jag jobbat något alls eftersom pojkarna gick och la sig då Carol och John skulle fara, så jag har bara suttit vid datorn och tuggat godis. Och diskat, så lite nytta har jag faktiskt gjort!
En annan väldigt bra grej jag gjorde var att ta i tu med alla bilder jag hade på mitt minneskort till mobilen!
Det började med att jag skapade ett konto på youtube så jag kan lägga upp några av mina videoklipp här på bloggen, så jag ska se om jag får upp något i imorgon kanske.. Så när jag fått till det började jag ta bort några filmer, och sen tyckte jag att när jag ändå var igång kunde jag väl lika gärna ta mig an bilderna! Har kanske tagit bort runt 1500 bilder! Hade drygt 2000 bilder om inte lite mera, och nu har jag om det var något med 600! Bra gjort! Äntligen! Som jag har gått och grubblat över det där, har liksom inte velat ta mig an uppdraget. Men nu så. Det känna väldigt skönt! Går så fort att få upp bilderna nu med ;-P
Men ni kan inte gissa hur mycket jag ångrar mig att jag klippte av mig mitt hår :-( Vill ha det tillbaka! Innan jag permanentade det! Kan det inte bara ta och växa ut?? Är less på mitt fula korta hår. Less på jobbiga morgonfrillor. Less på att jag tycker att ajg bara kan ha en och samma frisyr. Less på att känna mig less på mitt hår! Så, jag får väl sluta med det då ;-)

I morgon har jag Au Pair möte igen! Vi ska då åka till Huntington Beach och ha möte med en annan Au Pair grupp. Vi ska på surfing museum! Kan bli intressant :-)

Tänkte att jag skulle ta och krypa ner i sängen nu och ta mig en blund! Men så kom jag på att jag börjat klicka i bilder på facebook från då Sanne var på besök, så jag måste väl slutföra det projektet först. Eller måste måste jag väl inte, men jag tycker nog det ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0