Huntington Beach

I dag hade jag som sagt ett till Au Pair möte! "Carpoolade" (åkte i samma bil dit) med min LCC och fyra andra tjejer i min grupp + min LCC:s dotter! Vi for till Huntington Beach och träffade en annan Au Pair grupp som vi hängde med. Ägnade inte så mycket uppmärksamhet år själva surf museumet utan stod mest och pratade med de andra. Sedan gick vi till en Diner och käkade mat och sedan bar det va hemåt!
Och nu har jag fått en ny kompis. Hon är 5 år och är min LCC:s dotter ;-)
Vi började busa i bilen på vägen hem och sen hos min LCC höll hon på busa massa med mig, hon var helt uppe i varv. Och då Lisa, min LCC sa åt henne att gå upp så blev hon lite putt och sa att hon lekte med sin nya kompis! Hihi! Hon är jättegullig!
För övrigt kan jag säga att det inte var sista gången jag var i Huntington Beach! Måste dit under dagen någongång (synd bara att det börjar bli som vinter här) och prova på vågorna och stranden. verkade helt jättebra juh!


Solnedgång över Stilla Havet!




Gruppen som bestämde sig för att gå och käka på Ruby's!


I morgon så har inte pojkarna någon skola. Funderade på vad jag skulle göra med dem och så sa Carol att jag kunde ta dem till Disneyland om jag ville! Så det ser ut som att det bli Disneyland för min och pojkarnas skull i morgon. Skoj! Hoppas jag hittar dit ^^ Men det borde ju inte bli några problem eftersom jag har bilen med GPS då jag jobbar. Det jag kommer vara nervös för är att hitta rätt parkeringsplats, men det borde väl inte vara så himla svårt att hitta Mickey Mouse and friends eller vad parkeringen nu hette som vi ska parkera på!
Så funderar jag på om jag ska laga tjockpannkaka, eller ugnspannkaka, till middag imorgon! Funderade mellan det och tacogratäng. Men det får nog bli pannkaka. Hoppas den blir lyckad, har aldrig lagat tjockpannkaka förut ;-)
Och i morgon kan jag sova ut, även fast jag jobbar. Är det inte skönt så säg att inte behöva ställa någon klocka och börja jobba då man vaknar?! ;-)

Ne nu ska jag nog ta och hämta min tvätt som är i torktumlarn och sen kanske glo på ett Desperate Housewives avsnitt innan jag gör kväll för ikväll!

Kommentarer
Postat av: nathalie

JAG VILL VÄL OCKSÅ!!!!!!!!!

2009-11-03 @ 02:51:17
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0